کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشکل مالی در پروژه پتروشیمی دهدشت وجود ندارد

6 فروردين 1402 ساعت 9:34

عصر اولین روز از سال 1402 شرکت پتروشیمی دهدشت، میزبان جلسه‌ای با حضور مسئولان هلدینگ خلیج فارس و مسئولان محلی و همچنین پیمانکار برای تسریع در اجرای این پروژه مهم بود.


  این جلسه‌ با حضور مهندس نشان‌زاده مقدم، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مهندس شکری مدیرعامل و مسئولان شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت و مهندس سعیدی مدیرعامل جدید مجموعه پتروپارس ایران در سایت پتروشیمی دهدشت برگزار شد.
 کار بدون تعطیلات در طرح پتروشیمی دهدشت 
سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در این نشست با تبریک فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: در اولین روز سال جدید بدون هیچ تعطیلاتی کار خود را شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم گوشه‌ای از شعار امسال که مهار تورم و رشد تولید می‌باشد را محقق کنیم.
محمد شکری اظهار داشت: پروژه پتروشیمی دهدشت یکی از طرح‌های حیاتی در این استان محروم است که تمام توان خود را بکار می‌گیریم تا در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به تعلل مجموعه پتروپارس ایران در تعیین شرکت‌های برنده پیمان برخی از بسته‌های کاری موجود، تصریح کرد: این روند برای شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت قابل قبول نیست و امیدوارم مدیرعامل جدید پتروپارس ایران این روند را تغییر دهد.
سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت گفت: پیمانکار اصلی پروژه باید در کمترین زمان ممکن شرایط پروژه را به سطح مطلوب برساند.
شکری خاطر نشان کرد: هیچ گونه مشکل مالی در پروژه پتروشیمی دهدشت وجود ندارد.
از تمام ظرفیت خود برای کمک به طرح پتروشیمی دهدشت استفاده می‌کنیم 
سید محمد موحد نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست با قدردانی از زحمات دکتر صاحب نسق در زمان مسئولیت، اظهار داشت: مهندس شکری مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت فردی پای کار و صادق است و در این یک ماه گذشته نیز نشان داده که توانایی بالایی دارد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طولانی شدن این پروژه گفت: واقعاً زیبنده نیست یک پروژه این همه طولانی شود.
وی گفت: از تمام ظرفیت خود برای کمک به این مجموعه استفاده خواهیم کرد.
موحد تاکید کرد: پتروپارس ایران نیز باید هر چه زودتر به تعهدات خود عمل کنند تا شرایط پروژه مطلوب‌تر شود.
 پتروپارس تا نیمه دوم اردیبهشت باید تضمین‌های لازم برای ادامه همکاری را ارائه دهد 
مهندس نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این نشست با انتقاد از روند حاکم بر مجموعه پتروپارس ایران گفت: متاسفانه در مدت یک سال گذشته بیش از ۴ مدیرعامل در این مجموعه تغییر کرده است.
وی گفت: مجموعه پتروپارس ایران باید تا نیمه دوم اردیبهشت ماه تضمین‌های لازم را برای ادامه همکاری با شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت انجام دهد.
وی تصریح کرد: در مجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس هیچ گونه مشکل ارزی و ریالی وجود ندارد و نباید یک پروژه این همه طولانی شود.
نشان زاده گفت: امیدوارم در این سال جدید سرعت و روند پروژه بسیار متفاوت از گذشته باشد.

 


کد مطلب: 153765

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153765/مشکل-مالی-پروژه-پتروشیمی-دهدشت-وجود-ندارد

نفت ما
  https://www.naftema.com