کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بورس بعد از ۳۲ ماه، دو میلیون واحدی شد

6 فروردين 1402 ساعت 13:26

طی معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس توانست بعد از ۳۲ دو ماه دوباره وارد کانال دو میلیون واحد شود.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، شاخص کل بورس امروز با ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحد افزایش تا رقم دو میلیون و ۱۸ هزار واحد صعود کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهشی ۴۷ واحدی در رقم ۵۹۲ هزار و ۵۰۶ واحد ایستاد. در این بازار ۸۹۸ هزار معامله به ارزش ۹۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال انجام شد.
در معاملات امروز ۱۱۰ نماد بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.
بیشترین ورود پول حقیقی به گروه‌های نفتی و خودرویی بود درحالی که بیشترین خروج پول این گروه از صندوق‌های سرمایه‌گذاری و گروه بانکی صورت گرفت.
ادامه معاملات فرابورس تا ساعت ۱۵
سامانه معاملات فرابورس امروز دچار اختلال شد و به همین دلیل طبق اطلاعیه فرابورس، دوره سفارشگیری در تمامی بازارها از ساعت ۱۱:۰۰ لغایت ۱۱:۰۲ بود که در این بازه ایجاد، حذف یا ویرایش سفارشات امکان پذیر بود و پس از آن، معاملات به صورت حراج پیوسته از ساعت ۱۱:۰۲ لغایت ۱۴:۳۰ برای سهام و حق تقدم سهام ادامه داشت. پایان جلسه معاملاتی برای سایر اوراق بهادار اعم از ETF، اوراق با درآمد ثابت و غیره ساعت ۱۵:۰۰ خواهد بود.


کد مطلب: 153779

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153779/بورس-بعد-۳۲-ماه-دو-میلیون-واحدی

نفت ما
  https://www.naftema.com