کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران برای 12 فروردین

14 فروردين 1402 ساعت 8:15

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، متن پیام به این شرح است: 
فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی و بهار انقلاب را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی برخی از مناسبت‌ها از اهمیت فراوانی برخوردارند. 12 فروردین از جمله این مناسبت‌ها و روزی است که تلاش‌های یک ملت به بار نشست و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت قهرمان ایران با آرای خود سرنوشت کشور و نوع حکومت را انتخاب کردند تا در سایه ثمره انقلاب و حاکمیت نظام اسلامی، بتوانند مناسبات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بهتر از گذشته ایجاد و با نظام جهانی تعامل کنند.  
اکنون که چند دهه از آن تاریخ می‌گذرد، نظام جمهوری اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها، دوران پرافتخاری را پشت سر گذاشته و با ورود به دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی، آینده ای روشن پیش روی ملت ترسیم کرده است.  
در این شرایط، پاسداری و تلاش برای حفظ موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه‌ای است که بیش از گذشته احساس می‌شود. حضور مؤثر در نهضت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و حرکت در مسیر رشد، توسعه و بالندگی کشور، می‌تواند روند موفقیت‌ها و دستاوردها را سرعت بخشد و انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها مصون دارد.
امیدواریم، در سال جدید نیز شاهد موفقیت‌های روزافزون کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باشیم.
اسماعیل للـه‌گانی


کد مطلب: 153892

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/153892/پیام-مدیرعامل-بانک-رفاه-کارگران-12-فروردین

نفت ما
  https://www.naftema.com