کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل پتروشیمی سبلان برای سالگرد شرکت

31 ارديبهشت 1402 ساعت 13:47

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان به مناسبت اولین سالروز بهره‌برداری از مجتمع پتروشیمی این شرکت پیامی را صادر کرد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در پیام مهندس کریمی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سی‌ام اردیبهشت‌ماه سالروز آغاز بهره‌برداری شرکت‌ صنایع پتروشیمی سبلان برای این شرکت و صنعت پتروشیمی کشور روز مهمی است. روزی است که صنعت پتروشیمی کشور علی‌رغم همه تحریم‌های ظالمانه بار دیگر توانمندی خود را نشان داد تا پتروشیمی سبلان به بهره‌برداری برسد.
اکنون پتروشیمی سبلان در مدار تولید قرار گرفته و تامین بخشی از زنجیره محصولات پتروشیمی کشور را بر عهده دارد، با امید به خداوند بزرگ و با اتکا به دانش بومی، مهندسان و نیروهای توانمند کشور به سمت آینده‌ای روشن در حرکت است.
ما در پتروشیمی سبلان شبانه‌روز در تلاش هستیم تا این چراغ روشن که در دست‌های ماست پیوسته روشن بماند و امیدبخش مردمی باشد که در دشوارترین روزهای تحریم کمر همت به تولید ملی بستند.
باور داریم که با داشتن چنین سرمایه‌های عظیمی از نیروی انسانی متعهد و متخصص، توانمندی‌ فنی و مهندسی می‌توانیم گام‌های موثری برای اعتلای صنعت پتروشیمی کشور در داخل و عرصه‌های بین‌المللی برداریم. همدلی و عهد مشترک همه کارکنان پتروشیمی سبلان صدق این مدعاست و بدون شک آینده روشن خواهد بود.
از این رو و در سالروز آغاز بهره‌برداری شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، این روز را به همه همکاران ارجمندم تبریک می‌گویم، دست یکایکشان را به گرمی می‌فشارم و قدردان تلاش همیشگی‌شان هستم که ماحصل آن تولید پایدار سبلان است. از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق برای آنها و خانواده‌های گرامی‌شان را دارم.


کد مطلب: 155251

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/155251/پیام-مدیرعامل-پتروشیمی-سبلان-سالگرد-شرکت

نفت ما
  https://www.naftema.com