کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر پتروشیمی شازند از محیط بانان استان مرکزی

19 خرداد 1402 ساعت 8:53

در هفته محیط زیست و در راستای مسئولیت های اجتماعی در حوزه زیست محیطی، شرکت پتروشیمی شازند از محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی تقدیر کرد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،طی نشستی که با حضور مدیران شرکت پتروشیمی شازند و اداره کل حفاظت محیط زیست استان و تعدادی از محیط بانان در سالن اجتماعات محیط زیست و با حضور استاندار و معاونت  عمرانی استاندار و معاون تولید و ریاست مجتمع پتروشیمی شازند به همراه مشاور زیست محیطی مدیر عامل و مدیر HSE در ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 18 خرداد ماه 1402 تشکیل گردید مدیرکل محیط زیست استان ضمن تحلیلی از تکالیف بزرگ محیط زیست که موجب تضمین و استمرار زندگی زیستمندان را در حال حاضر و آینده را عهده دار خواهد بود کاستی های موجود در اجرای این ماموریت سترگ را تشریح و تقاضا نمودند و مدیریت ارشد استان جناب دکتر مخلص الائمه مشکلات مطروحه را مورد عنایت و توجه قرار دهند.
در این نشست دکتر مخلص الائمه استاندار  استان مرکزی نیز ضمن برشمردن چالش ها و بحران کنونی محیط زیست در قالب یکی از ابر معضلات دنیای کنونی ضرورت توجه کلیه مدیران و بویژه مدیران عمران توسعه و متولیان صنعت و معدن را در رعایت ملاحظات محیط زیستی استان را مورد تاکید قرار دادند.
همچنین در این نشست از هفت نفر محیط بانان نمونه برگزیده استان مرکزی توسط استاندار و سایر مدیران قدردانی و هدایایی نیز به همراه لوح تقدیر مدیرعامل پتروشیمی شازند به محیط بانان برتر تقدیم گردید.
شایان ذکر است که پتروشیمی شازند برنامه های متنوع دیگری را در جهت ایجاد انگیزه و پاسداشت هفته محیط زیست در سطح مجتمع و شهرهای همجوار در راستای ایجاد فرهنگ سازی و معطوف نمودن نگاه جامعه و همکاران به رعایت اصول زیست محیطی خصوصا نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی به اجرا درآورد که مورد استقبال همگان قرار گرفت.
 


کد مطلب: 155742

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/155742/تقدیر-پتروشیمی-شازند-محیط-بانان-استان-مرکزی

نفت ما
  https://www.naftema.com