کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مصرف گاز به ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید

17 دی 1402 ساعت 13:01

کوشکی گفت: ۱۰ درصد گاز مصرفی در بخش خانگی کاهش پیدا کرده که ما این رقم را به بخش‌های دیگر اختصاص دادیم و سهم گاز نیروگاه‌ها امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت مارئیس مرکز کنترل گاز کشور گفت: میزان مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در روز گذشته به ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید.
غلامرضا کوشکی رئیس مرکز کنترل گاز کشور گفت: در روز گذشته میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به عدد ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید که تقریبا ۶۵ درصد تولید گاز در این دو بخش مصرف شد.
او گفت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در مدت مشابه سال گذشته ما ۵۹۳ میلیون متر مکعب بوده و امسال تقریبا ۱۰ درصد افزایش این میزان را به دلیل افزایش محسوس دما در دی ماه داشته‌ایم.
کوشکی گفت: همچنین ۱۰ درصد گاز مصرفی در بخش خانگی کاهش پیدا کرده که ما این رقم را به بخش‌های دیگر اختصاص دادیم و سهم گاز نیروگاه‌ها امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.
او گفت: در روز گذشته باتوجه به کاهش دما بیشترین مصرف گاز در استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی گزارش شده است.
به گفته او،همچنین از اواخر هفته شاهد کاهش دما و افزایش مصرف گاز در تمامی بخش‌ها هستیم که این می‌طلبد هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی لازم را داشته باشند.


کد مطلب: 162210

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/162210/مصرف-گاز-۵۳۲-میلیون-متر-مکعب-رسید

نفت ما
  https://www.naftema.com