کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی " نفت ما "؛

اعتراض مالکان خودروهای پیکاپ در نفت گچساران

14 مهر 1399 ساعت 12:07

حدود یکصد و پنجاه نفر از  مالکان خودروهای پیکاپ ریچ شرکت نفت و گاز گچساران در گلزار شهدای گچساران دست به تجمع اعتراضی کردند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     این اعتراضات در حالی وارد چهاردهمین روز خود شده است که تا کنون صدای اعتراض این کارکنان به گوش مسئولین نرسیده است.

بر پایه این گزارش دلیل اعتراض آنها به برنده شدن یکی از پیمانکاران در مناقصه خودروهای پیکاپ ریچ بوده که به گفته معترضین این خودروها در بسیاری از شرکتها با قیمت بین ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان در ماه پرداخت می گردد ، این در حالیست که پیمانکار جدید بی توجه به افزایش قیمت ها و فقط برای برنده شدن در مناقصه مبلغی پایین تر از این میزان یعنی حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان را پیشنهاد داده است، ضمنا بیمه مالکین کامل نبوده و فقط ۱۸ روز آن مربوط به پیمانکار می باشد و ۱۲ روز آن از حقوق مالکین پیکاپ کسر میگردد.


شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران يکی از شرکت های مهم زير مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخيز جنوب است و از شرکت گچساران به عنوان دومين توليد کننده نفت خام یاد می شود.


تأسيسات اين شرکت در چهار استان کهگيلويه و بوير احمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس قرار دارد و از ويژگی های اين شرکت این است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظيم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عمليات اين شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبديل کرده است .   
نفت گچساران و چند شرکت مهم ديگر با خط لوله به تلمبه خانه گوره منتقل می شود و با افزايش فشار در نهايت به سمت پايانه خارک جهت صادرات هدايت می شود .

اين شركت داراي 16 مخزن در مدار مي باشد كه عمده توليد نفت از مخازن گچساران ، بي بي حكيمه و رگ سفيد-2 صورت مي گيرد . مخازن بينك ، گلخاري ، نرگسي ، چلينگر ، پازنان-2 ،  منصور آباد ، سياهمكان ، گرنگان ، سولابدر ، ‌ چهاربيشه ، رودك ، كيلوركريم و خويز نيز به ترتيب چهارمين تا شانزدهمين مخازن در مدار اين شركت محسوب مي شوند .


کد مطلب: 128529

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/128529/اعتراض-مالکان-خودروهای-پیکاپ-نفت-گچساران

نفت ما
  https://www.naftema.com