کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی " نفت ما " ؛

«پلی‌پروپیلن جم»؛ تبلوری روشن از جوان‌گرایی در صنعت پتروشیمی ایران

4 ارديبهشت 1400 ساعت 7:25

ایران طی سالیان اخیر با تحریم‌های بی سابقه و ظالمانه مواجه شده است؛ تحریم هایی که بخش تولید و صنعت را هدف گرفته تا ایران نتواند مسیر پیشرفت و خودکفایی را طی کند و در مقابل دشمنان قسم خورده این دیار به زانو درآید.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   از سوی دیگر مدیریت مجموعه صنعتی متناسب با نیازمندی‌های موج چهارم انقلاب صنعتی، مستلزم داشتن جسارت، خلاقیت و دانش به روز است که موجب افزایش بهره‌وری متناسب با استانداردهای جهانی در یک بنگاه اقتصادی گردد.
  با وجود سنگ اندازی‌های دشمنان، اما جوانان برومند و خلاق ایران اسلامی توانسته‌اند از موانع پیش رو پلی برای رسیدن به عزت و سربلندی بسازند و با جد و جهدی مثال زدنی، "مدیریت خلاق" را در عرصه صنعت رقم زدند. 
شرکت پلی پروپیلن جم همپای بخش‌های مختلف صنعت، تلاش کرده تا به فرمان رهبر معظم انقلاب در "جهش تولید" لبیک گوید و در عرصه تولید بکوشد.
یکی از مهم‌ترین خبرهایی که در روزهای گذشته در صنعت پتروشیمی پربازدید شد این بود: "نوآوری در صنعت پلی پروپیلن در کشور با تولید گرید ترپلیمر در سال ۱۳۹۹ توسط شرکت پلی پروپیلن جم" خبری خوش و امیدوار کننده که نشان دهنده تراز الگوی مدیریت توانا در صنعت پتروشیمی است.
 موفقیت در ثبت رکورد جدید تولید پلی پروپیلن در حالی محقق شده که این شرکت تولیدکننده توانمند انواع گریدهای پلی پروپیلن (بیش از120 نوع گرید) با بالاترین کیفیت در سال است. محصولاتی که می‌تواند نیاز بخش بزرگی از صنایع پایین‌دستی در بازارهای داخلی و خارجی را تأمین کند.
نکته مهم و قابل اعتنا، رویکرد مدیریتی نوین و توسعه‌ای شرکت پلی پروپیلن جم است که علاوه بر تحقق رکوردهای تولید و فروش، موجب افزایش انسجام درون سازمانی نیز شده‌ تا این شرکت به عنوان تنها و بزرگ ‌ترین تولیدکننده تخصصی پلی پروپیلن در کشور به فرداهای روشن تری بیندیشد‌.
این رکورد بی‌سابقه در سایه تحولات رو به جلویی مثل تزریق انرژی جوان مدیریتی و ترویج آموزه‌های پیشرو و توسعه‌ عالمانه مدیریتی رخ داده که موفقیتی بزرگ در این صنعت محسوب می‌شود.
این توفیقات در حالی به وسیله شرکت پلی پروپیلن جم محقق شده است که همزمان با تولید و معرفی گرید ترپلیمرRP120L به عنوان گرید نوآور در صنعت پلی پروپیلن در سال ۱۳۹۹، مراحل تولید آزمایشی چندین گرید مشابه دیگر با کاربردهای صنعتی و پزشکی نیز در سایه مدیریت نوین آغاز شده و در حال نهایی سازی است. این اقدام می‌تواند علاوه بر تداوم بخش افزایش درصد تولید برای سال جاری، نشان دهنده‌ی موفقیت نگاه تازه‌ای که در اداره این شرکت اتخاذ شده است، نیز باشد.
مجموعه اقدامات این شرکت در سایه مدیریت جوان و توجه به تمام ارکان بنگاه اقتصادی توانست جایزه صنعت سبز کشور را از سازمان محیط زیست از آن خود نماید.
 نگاه کلان مدیریت جوان پلی پروپیلن جم طی یک‌سال اخیر، تلاش برای پرهیز از خام فروشی و  توجه به صنایع پایین دستی و تولید گریدهای منطبق با نوآوری‌های روز و بازار مصرف در جهت کاهش واردات و جلوگیری از خروج ارز را به دنبال داشت.
با عنایت به گام‌های بزرگی که در شرکت پلی پروپیلن جم و اتکا به مدیریت جوان و خلاق برداشته شده می توان به اهمیت استفاده از ظرفیت مدیران جوان و کارآزموده در عرصه های مختلف صنعت و بخش‌های بالادستی پی برد؛ مدیریتی برآمده از احساس دیندارانه، وطن دوستی و آرمان خواهی که در شرایط سخت می‌تواند راهگشای مشکلات و چالش‌های پیش روی صنعت باشد.


کد مطلب: 134731

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/134731/پلی-پروپیلن-جم-تبلوری-روشن-جوان-گرایی-صنعت-پتروشیمی-ایران

نفت ما
  https://www.naftema.com