کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ شرکت اکتشاف نفت به خبر نفت ما

28 دی 1401 ساعت 11:16

شرکت اکتشاف نفت در نامه ای نسبت به خبر "در شرکت عملیات اکتشاف نفت چه خبر است؟ " واکنش نشان داد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در جوابیه این شرکت آمده است؛ عطف به درج و انتشار مطالبی سراسر کذب و افترا و توهین علیه مشاور مدیر عامل و سرپرست معاونت اکتشاف (شرکت عملیات اکتشاف نفت) که در مورخه 1401/10/17آن تارنمای تصویری منتشر گردیده است، مستند به ماده 23 قانون مطبوعات پاسخ آن به عنوان تکذیبیه ارسال می‌گردد.
اولا:مدرک تحصیلی و تخصص علمی مهندسی اکتشاف نفت می باشد و کاملا مرتبط با حوزه کاری شرکت‌ متبوع است.
ثانیا:دریافت حقوق ماهانه 90 میلیون تومان از شرکت متبوع(دریافت حقوق نجومی) کذب محض است و از مصادیق نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است.
ثالثا:انتساب لقب ام المشاغل و دارای ارتباطات خاص (خارج از ظوابط قانونی) با مدیر عامل شرکت محترم عاری از حقیقت می باشد و درج چنین عناوینی با غرض و جهت گیری خاص واجد وصف مجرمانه خواهد بود.
رابعا: مهمترین گواه صادق بر درستکاری همانا عملکرد مثبت و تحولات مثبت عملی در تراز شرکت نسبت به گذشته است که اگر با نگاه منصفانه مورد ارزیابی قرار گیرد این پیشرفت کمی و کیفی کاملا مشهود و ملموس می باشد.
با عنایت به مراتب مذکور و تکلیف قانونی در ماده فوق الاشاره مقتضی است در اسرع وقت نسبت به درج تکذیبیه و عذرخواهی بدلیل انتشار مطالب غیر مستند و خلاف واقع علیه مدیران شرکت در همان صفحه و ستون اقدام نمایید. در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی احقاق حق خواهد شد.


کد مطلب: 152138

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/152138/پاسخ-شرکت-اکتشاف-نفت-خبر

نفت ما
  https://www.naftema.com