کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای درگیری حراست پالایشگاه آبادان با یک خانم چه بود؟

2 آبان 1399 ساعت 9:58

 فرماندهی انتظامی آبادان گفت: پس از انتشار فیلمی مبنی بر ضرب‌وشتم زن جوانی از سوی اهالی یک خانه در منطقه «بریم» به کمک مأموران حراست فیزیکی پالایشگاه، تحقیقات پلیس آغاز شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل کلانتری شده است.

  دادستان کل کشور نیز پس از مشاهده فیلم منتشر شده از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز خوزستان‌ دستور پیگیری‌ فوری ‌داد.

سروان امیرسام کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی انتشار فیلمی مبنی بر دستگیری یک خانم از سوی اهالی یک خانه و به کمک ماموران حراست فیزیکی، تحقیقات پلیس صورت گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری قرار گرفته است.
سروان کمایی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به این خانه در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه چند زن جوان او را به شدت کتک می زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری وی می کنند.
مامور حراست فیزیکی که در صحنه دستگیری با لمس بدن زن جوان رفتاری غیر اخلاقی داشت نیز با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

 دو روایت از حادثه کتک خوردن دختر آبادانی

 دختر آبادانی می‎گوید وقتی به خانه کارمند پالایشگاه رفتم، خانواده او جیغ زدند، گفتند سارق و من فرار کردم. خانواده طرف مقابل ابتدا به من حمله‎ور شدند و من کاتر را کشیدم که پسر خانواده برود.

 او می‎گوید باردار نیست و این شایعات رسانه‎های خارجی واقعیت ندارد و مسئله را از راه قانونی پیگیری می‎کند.

 خانواده کارمند پالایشگاه آبادان اما می‎گویند این دختر به محض اینکه زنگ در خانه را زد چاقو را زیر گلوی بچه‎ها گذاشت و دست پسرشان را زخمی کرد.

 به گفته آن‎ها دخترآبادانی اسید و تینر و چاقو همراهش بود و می‎گفت انتخاب کنید چطور شما را بزنم. 


کد مطلب: 129141

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/129141/ماجرای-درگیری-حراست-پالایشگاه-آبادان-یک-خانم

نفت ما
  https://www.naftema.com