کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبر خوش مدیرعامل پتروشیمی تخت جمشید در گفت و گوی اختصاصی با نفت ما به سهامداران:

بارگیری مخزن کروی تخت جمشید در خردادماه

28 ارديبهشت 1401 ساعت 8:36

اسماعیل موسوی، مدیرعامل پتروشیمی تخت جمشید در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز،پالایش و پتروشیمی در گفت و گویی اختصاصی مقابل دوربین “نفت ما “حاضر شد و گفت: پتروشیمی تخت جمشید بزرگترین تولید کننده پلی بوتادین رابر (PBR) و الاستومر استایرن بوتادین رابر (SBR) در ایران است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، وی ادامه داد: خوراک پتروشیمی تخت جمشید از دو مجتمع پتروشیمی جم و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود.
وی به تامین خوراک پایدار تخت جمشید اشاره کرد و گفت: در این خصوص طرح احداث واحد BD را در دستور کار داریم که قرار داد طولانی مدت با پتروشیمی ایلام منعقد کردیم و در تدارک تهیه زمین برای احداث واحد BD هستیم.
موسوی گفت: یکی از طرح هایی که پتروشیمی تخت جمشید به سرانجام رسانده طرح احداث ۳ مخزن کروی بود که بزرگترین مخازن ماهشهر می باشد که با سرمایه گذاری دوهزار میلیارد ریالی به سرانجام رسیده و خبر خوش اینکه اولین مخزن در خرداد ماه با خوراک بوتاداین بارگیری خواهد شد.
مدیر عامل پتروشیمی تخت جمشید در خصوص سود این شرکت گفت: در سال گذشته سود شرکت رکورد جهشی را ثبت کرد و ۷۰۰ میلیارد تومان سود قابل شناسایی در مجمع اعلام شد و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تصمیم داریم پتانسيل رشد سود آوري بالاتر نسبت به سالي مالي قبل، در مجمع سالانه آتي شركت متصور شویم.


کد مطلب: 145948

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/145948/بارگیری-مخزن-کروی-تخت-جمشید-خردادماه

نفت ما
  https://www.naftema.com