کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در گفت و گوی تصویری با نفت ما خبر داد؛

بهره برداری از یازده مخزن ذخیره سازی فرآورده های پتروشیمی در شهریور ماه

2 خرداد 1401 ساعت 8:14

محمد رضا یزدانی کاشانی، مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در گفت و گوی اختصاصی با “نفت ما” گفت: طرح مخازن سبز عسلویه بزرگترین طرح ذخیره سازی فرآورده های پتروشیمی فاز دو عسلویه است.


محمد رضا یزدانی کاشانی، مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در گفت و گوی اختصاصی با “نفت ما” گفت: طرح مخازن سبز عسلویه بزرگترین طرح ذخیره سازی فرآورده های پتروشیمی فاز دو عسلویه است. وی گفت: در حال حاضر ۱۳ مخزن ذخیره سازی از این طرح به میزان ۳۶۰ هزار متر مکعب به منظور ذخیره سازی فرآورده های پتروشیمی در سرویس قرار دارند و به شرکت های پتروشیمی بوشهر، مروارید، مرجان، کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان در حال سرویس دهی هستند. یزدانی کاشانی به سرمایه گذاری انجام شده در این طرح اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۴۵ میلیون دلار حجم سرمایه گذاری در این طرح بوده است که پیش بینی می شود سالیانه معادل همین میزان سرمایه گذاری درآمد عاید این شرکت شود.
مدیرعامل مخازن سبز پتروشیمی عسلویه گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته یازده مخزن از این طرح تا پایان شهریور ماه در سرویس قرار خواهند گرفت و اجرای دو مخزن را نیز به شرکت آپادانای خلیج فارس که از پتروشیمی های متانول ساز در منطقه است واگذار کرده ایم.
وی افزود: در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری با شرکت دانش بنیان صنعت نکو در خصوص مدیریت پروژه موافقت نامه ای را به امضا رساندیم.


کد مطلب: 146016

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/146016/بهره-برداری-یازده-مخزن-ذخیره-سازی-فرآورده-های-پتروشیمی-شهریور-ماه

نفت ما
  https://www.naftema.com