کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس در گفتگوی تصویری با نفت ما خبر داد:

افزایش نرخ خوراک در زمستان گذشته باعث زیان ده شدن متانول سازها شد/ افزایش قیمت یوتیلیتی ها سود متانول سازها را ۵۰ درصد کاهش داد

4 تير 1401 ساعت 8:13

دکتر متین دیداری گفت: افزایش نرخ خوراک گاز در زمستان ۱۴۰۰ باعث زیانده شدن متانول سازان شد و اگر این روند ادامه می یافت باعث زیان انباشته می شد که با پیگیری شرکتهای متانولی نرخ خوراک توسط دولت تعدیل شد.


مدیرعامل پتروشیمی زاگرس در گفتگوی تصویری با "نفت ما "گفت: هم اکنون افزایش ۲۵۳ درصدی نرخ یوتیلیتی توسط شورای رقابت چالش مهم دیگر برای متانول سازان است و تولید را در مرز بحرانی قرار داده و باعث کاهش ۵۰ درصدی سود شده است.
پتروشیمی زاگرس رسما به بورس اعلام کرده زیر بار افزایش ۲۵۳ درصدی شورای رقابت نمی رود و با استفاده از تمام ظرفیتهای قانونی و همکاری با سایر متانول سازان به دنبال تعدیل قدرت یوتیلیتی هستیم تا سهامداران متضرر نشوند.
از شخص رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور تقاضا داریم تا با ورود خود به موضوع نرخ یوتیلیت، قیمت آن را تعدیل کنند تا شرمنده سهامداران نباشیم.


کد مطلب: 146623

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/146623/افزایش-نرخ-خوراک-زمستان-گذشته-باعث-زیان-ده-شدن-متانول-سازها-قیمت-یوتیلیتی-سود-۵۰-درصد-کاهش

نفت ما
  https://www.naftema.com