کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در گفتگوی تصویری با نفت ما خبرداد:

انعقاد تفاهمنامه ساخت ماشین آلات حساس

15 آبان 1401 ساعت 15:40

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در خصوص برگزاری نخستین همایش توسعه روابط با شرکتهای دانش بنیان و فناور اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تامین نیازهای پتروشیمی بندر امام از طریق تکیه بر توان دانش و توان ساخت داخل است و این هدف در این همایش که مسائل آن بحث شد و منجر به تبیین و حل مسائل گردید و نهایتا منجر به عقد تفاهمنامه و قرارداد شده که به صورت محصولات و خدمات به ما ارائه خواهد شد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، دکتر سپهدار انصاری نیک  در گفتگوی تصویری با نفت ما ، افزود: این همایش می تواند یک الگو باشد برای اینکه در آینده هم دیگر صنایع و بنگاه های اقتصادی از توان دانش بنیان ها استفاده بکنند.
 
انصاری نیک در مورد میزان استفاده از ساخت داخل در پتروشیمی بندر امام گفت:  پتروشیمی بندر امام با دعوت از 300 شرکت دانش بنیان باعث شده که 400 نفر از متخصصین درگیر موضوع اشتغال آفرینی شوند و این یک کار الگو است. لذا برنامه داریم 80 درصد از مواد شیمیایی و کاتالیست ها و 70 درصد از قطعات یدکی مورد نیاز کارخانجات پتروشیمی بندر امام را از طریق شرکتهای دانش بنیان داخلی تامین بکنیم و قراردادهایی هم که در حاشیه این همایش منعقد خواهد شد، شامل ماشین آلات حساسی همچون کمپرسورها، توربین ها و پمپ ها می باشد.
 
شایان ذکر است که همایش «توسعه روابط با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور» به‌مدت دو روز از روز شنبه ۱۴ آبان‌ با حمایت شرکت پتروشیمی بندر امام به‌عنوان بزرگترین شرکت‌ پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
 
 


کد مطلب: 149904

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/149904/انعقاد-تفاهمنامه-ساخت-ماشین-آلات-حساس

نفت ما
  https://www.naftema.com