کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون امور شرکت های هلدینگ تاپیکو در گفت و گو با "نفت ما" اعلام کرد:  

سهم بازار رسکو افزایش خواهد یافت+فیلم

18 ارديبهشت 1402 ساعت 17:52

معاون امور شرکت های هلدینگ تاپیکو با اظهار خرسندی از روند فعالیت‌های شرکت روانکاران احیاء سپاهان، تاکید کرد که با اجرای طرح های توسعه، سهم بازار محصولات این شرکت افزایش خواهد یافت. 


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، علی سیفیان ضمن بازدید از غرفه شرکت رسکو در «پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران»، با بیان این که صنعت تولید روانکار جزو صنایع استراتژیِک کشور است، گفت: تاپیکو بر افزایش فعالیت این حوزه تاکید ویژه دارد و از این رو، توسعه رسکو به طور جدی مدنظر است. 
وی با اشاره به این که در جریان تکمیل زنجیره ارزش، نقش شرکت هایی مانند رسکو بسیاربرجسته است، ادامه داد: برای تاپیکو بسیار حائز اهمیت است که شرکت روانکاران احیاء سپاهان بتواند تولید خود را رونق ببخشد و امیدواریم با تلاش های پیش رو، بتوانیم در آینده نزیک از ظرفیت کامل این شرکت استفاده کنیم. 
معاون امور شرکت های هلدینگ تاپیکو با تاکید بر این که محصولات نهایی تولیدی رسکو باید با تقویت برند، جایگاه مناسب خود را در بازار پیدا کند، اظهار کرد: بررسی نتایج فعالیت های رسکو در سال 1401 نشان می دهد که با برنامه ریزی مناسب، اقدامات بسیار خوبی در این شرکت انجام شده است که باید در سال جاری این فعالیت ها تقویت شود.  سیفیان همچنین با اعلام این که سیاست کلی تاپیکو، بورسی کردن شرکت های زیرمجموعه است، گفت: این کار به ارتقای شفافیت و تقویت برند شرکت ها کمک می کند. 
عضو هیئت مدیره تاپیکو «گریس» را محصول قابل توجه تولیدی رسکو دانست و با بیان این که علاوه بر مصرف کننده های عمده داخلی، باید برای صادرات این محصول نیز اقدامات اساسی صورت گیرد، افزود: یکی از ویژگی های حضور در نمایشگاه ها، همین است که می توان ظرفیت های صادراتی را شناسایی کرد و از این رسکو می تواند با این حضور، بازار خارجی خود را نیز توسعه دهد.


کد مطلب: 154891

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/154891/سهم-بازار-رسکو-افزایش-خواهد-یافت-فیلم

نفت ما
  https://www.naftema.com