کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادی کنیم از مدیران توانمندی که به حاشیه رفتند تا صنعت نفت به این روز بیفتد!

ویدا عابدی

14 بهمن 1402 ساعت 8:57

باید یادی کرد از مدیران شجاع و توانمندی که بی بهانه به حاشیه رانده شدند تا کسانی بر مسند بنشینند که حاصل عملکردشان، امروز صنعت نفت را در این وضعیت قرار داده است. مدیران شایسته ای چون مهندس جوادی، جشن ساز، بورد، پاک نژاد، دلاویز، حاتمی، زمانی نیا و ….


نفت ما در شبکه ایکس نوشت: این روزها که صدای رهبری هم از برخی ضعف ها در عملکرد مدیران صنعت نفت درآمده است باید یادی کرد از مدیران شجاع و توانمندی که بی بهانه به حاشیه رانده شدند تا کسانی بر مسند بنشینند که حاصل عملکردشان، امروز صنعت نفت را در این وضعیت قرار داده است. مدیران شایسته ای چون مهندس جوادی، جشن ساز، بورد، پاک نژاد، دلاویز، حاتمی، زمانی نیا و ….
در نامه بالا دکتر دلاویز در پاسخ به تعدیل ۳۶ نفر از نیروهای شرکت بهینه سازی نوشته است «بنده کسی را تعدیل و اخراج نمی کنم اگر قرار است چنین شود قبل از آن بنده مرخص می شوم…»البته شجاعت دلاویز در دفاع از پرسنل نفت در یاد ها مانده است از پیشنهاد افزایش حقوق و مزایای پرسنل قراردادی و‌ ارکان ثالث تا ممانعت از برخی تصمیمات به زیان پرسنل در شورای اداری…براستی چرا صنعت نفت نباید از مدیران توانمندش بهره ببرد؟!


کد مطلب: 162917

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/gallery/162917/1/یادی-کنیم-مدیران-توانمندی-حاشیه-رفتند-صنعت-نفت-این-روز-بیفتد

نفت ما
  https://www.naftema.com