۳
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۶۲۹۱۷

یادی کنیم از مدیران توانمندی که به حاشیه رفتند تا صنعت نفت به این روز بیفتد!

ویدا عابدی
باید یادی کرد از مدیران شجاع و توانمندی که بی بهانه به حاشیه رانده شدند تا کسانی بر مسند بنشینند که حاصل عملکردشان، امروز صنعت نفت را در این وضعیت قرار داده است. مدیران شایسته ای چون مهندس جوادی، جشن ساز، بورد، پاک نژاد، دلاویز، حاتمی، زمانی نیا و ….
نفت ما در شبکه ایکس نوشت: این روزها که صدای رهبری هم از برخی ضعف ها در عملکرد مدیران صنعت نفت درآمده است باید یادی کرد از مدیران شجاع و توانمندی که بی بهانه به حاشیه رانده شدند تا کسانی بر مسند بنشینند که حاصل عملکردشان، امروز صنعت نفت را در این وضعیت قرار داده است. مدیران شایسته ای چون مهندس جوادی، جشن ساز، بورد، پاک نژاد، دلاویز، حاتمی، زمانی نیا و ….
در نامه بالا دکتر دلاویز در پاسخ به تعدیل ۳۶ نفر از نیروهای شرکت بهینه سازی نوشته است «بنده کسی را تعدیل و اخراج نمی کنم اگر قرار است چنین شود قبل از آن بنده مرخص می شوم…»البته شجاعت دلاویز در دفاع از پرسنل نفت در یاد ها مانده است از پیشنهاد افزایش حقوق و مزایای پرسنل قراردادی و‌ ارکان ثالث تا ممانعت از برخی تصمیمات به زیان پرسنل در شورای اداری…براستی چرا صنعت نفت نباید از مدیران توانمندش بهره ببرد؟!

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


این اسامی که گفتی اصلا کسی نمیشناسه باز چیزی زدی نفت ما؟
ی گزارش از وضعیت اسفبار این روزای مدیریت توسعه هم تهیه کنید.
امیر
به نظرم این رسانه سوابق آدم هایی مثل دلاویز , پاک نژاد, ... را نمی داند. کار غیر حرفه ای است. بعضی از این نامبردگان پروندههای قضایی مفتوح دارند...
نمونه تایید خبر:واقعاتذکراخیرهوشمندانه رهبری معظم انقلاب به پالایش پخش(ووزارت نفت)در خصوص ضرورت بررسی ریشه های اصلی کسری تولید بنزین تذکرخرمندانه ای بود بهتر نبود آقای سالاری بجای برنامه ریزی غرس 500 هزاراصل نهال درپالایشگاههای کشور بااقدامات لازم مهندسی ومدیریتی از مورخ 21 شهریور تاکنون جوری عمل مینمودند که امروز عملکرد دستگاه وبطور خاص صنعت پالایش کشورراآنهم ازسوی رهبری زیر سوال نمیبردند؟؟!!البته حامیان اصلی امروز ایشان یعنی:آقایان ح.ش.وع.ض.در پاسخ به این سوال وخواسته بحق مهم وبتعویق افتاده اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب بدلیل انتخاب وحمایت ناثواب آقای سالاری متاسفانه تاکنون کم پاسخگوبه رهبرانقلاب نیز نبوده اند ؟؟؟!!!