کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده جدید از خوراک پتروشیمی‌ها

31 تير 1398 ساعت 11:40

 رسول اشرف زاده از برنامه این شرکت برای استفاده از خوراک پتروشیمی‌ها همزمان با ساخت واحد‌های بالادستی  برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته خبر داد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،    مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان  از برنامه این شرکت برای استفاده از خوراک پتروشیمی‌ها همزمان با ساخت واحد‌های بالادستی  برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته خبر داد.

 رسول اشرف زاده، با تاکید بر بسترسازی مناسب انجام شده در شرکت پترو ایرانیان، ادامه داد: امیدوارم با بازنگری ساختار سازمانی به سمت چابک سازی سازمان حرکت کنیم.

 به گفته او با کمک و حمایت هیات مدیره و کارکنان ضمن حفظ ارزش‌های انسانی و نگاه ارزشی حاکم بر شرکت می توان فضای همدلی و همکاری ایجاد کرد وبه در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف این مجموعه هر چه با نشاط‌تر پیش رفت.

 مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با اشاره به طرح مطالعاتی پارک پلی پروپیلین، گفت: همزمان با ساخت واحدهای بالادستی قصد داریم از خوراک این پتروشیمی‌ها برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استفاده بهینه خواهد شد.

 کریم بروفرد معاونت مالی و سرمایه گذاری پترول شرکت پتروایرانیان نیز از این شرکت به عنوان شرکتی استراتژیک در زنجیره ارزش تولید در غرب کشور یاد کرد و گفت: این شرکت از جایگاه استراتژیکی بالایی برخوردار است و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و آخرین حلقه ارزش تولیدات ایلام نقش بسزایی دارد.

 به گفته او این شرکت منشاء و مبدا بهره برداری از آخرین حلقه ارزش الفین است.

 گفتنی است مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت پترو ایرانیان با حضور مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان برگزار شد و دراین جلسه از زحمات مسعود شفیعی تجلیل و محمود هاشم‌زاده به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد.
 


کد مطلب: 116184

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/116184/استفاده-جدید-خوراک-پتروشیمی-ها

نفت ما
  https://www.naftema.com