کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعمیر و راه‌اندازی مجدد واحد کوره پتروشیمی آبادان

28 فروردين 1399 ساعت 11:14

مدیرعامل پتروشیمی آبادان گفت: کوره واحد ۸۰۰-۹۰۰ در روز ششم فروردین ماه سال جاری به دلیل مشکلات فنی دچار آتش سوزی و از چرخه تولید خارج شد که با تلاش پرسنل و متخصصین داخلی تعمیر و مجددا در سرویس قرار گرفت.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، محسن علوی افزود:  کوره واحد ۸۰۰ پتروشیمی آبادان را به دلیل ساختار فنی دارای پیچیدگی و حساسیت بالا برشمرد و تاکید کرد: دانش و تجارب ارزشمند کارکنان مجتمع پتروشیمی آبادان و همچنین حفظ روحیه جهادی و کار شبانه روزی منجر به بازسازی این کوره و راه اندازی مجدد و موفقیت‌ آمیز این واحد شد.
مدیرعامل پتروشیمی آبادان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارکنان تلاشگر و جهادی این شرکت در بازسازی به موقع این کوره که دچار آسیب شده بود، تاکید کرد: حوادث صنعت بخشی از رویدادهای اجتناب ناپذیر و در عین حال قابل پیشگیری است که باید با آسیب‌شناسی دقیق فنی و تحقیقات تخصصی سعی کنیم از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنیم تا شاهد کمترین آسیب در مجتمع باشیم.
علوی تکیه بر دانش و تجربه کارکنان متعهد را بزرگترین سرمایه این شرکت دانست و گفت: عدم خرید تجهیزات خارجی و استفاده از تجهیزات موجود در مجتمع در سریعترین زمان ممکن یکی از دستاوردهای مهم پتروشیمی آبادان در راه اندازی مجدد این واحد است.


کد مطلب: 122032

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/122032/تعمیر-راه-اندازی-مجدد-واحد-کوره-پتروشیمی-آبادان

نفت ما
  https://www.naftema.com