کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تدوین دستورالعمل مقابله با بیماری های واگیردار در پالایشگاه بندرعباس

14 ارديبهشت 1399 ساعت 15:07

دستورالعمل مقابله با شرایط اضطراری ناشی از بیماریهای واگیردار در شرکت پالایش نفت بندرعباس تدوین می شود.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"؛  با توجه به شیوع ویروس کووید 19 در دو ماه اخیر در کشور و مشکلات ناشی از این بیماری و لزوم توجه به بهداشت و سلامت کارکنان در بحرانهای مشابه، دستورالعمل مقابله با شرایط اضطراری ناشی از بیماریهای واگیردار در شرکت پالایش نفت بندرعباس تدوین می شود.
مدير برنامه ريزي، سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس هدف از تهیه این دستورالعمل را ایجاد آمادگی و تعریف اقدامات لازم در زمان شیوع بیماریهای واگیردار در شركت پالايش نفت بندر عباس عنوان کرد و گفت: اين دستورالعمل جهت کلیه کارکنان شاغل در شرکت پالایش نفت بندرعباس قابل اجرا است.
مهندس فضلی افزود: تدوین دستورالعمل شرایط اضطراری مقابله با بیماریهای واگیردار با توجه به تاثیراتی که می تواند در کلیه فرآیندها، رویکردها و فعالیتهای درون و برون سازمانی از جمله امر مهم تولید داشته باشد، برحسب استراتژیها و خط مشی شرکت پالایش نفت بندرعباس برای آگاهی بیش از پیش ذینفعان و برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری و مقابله و همچنین تنظیم فرآیندها در مواقع شیوع چنین بیماریهایی یک الزام است.
وی بیان داشت: در این دستورالعمل تشکیل کمیته های تصمیم گیری، توجه به رسالت اصلی شرکت در امر تولید، تامین سلامت کارکنان، آموزش و اطلاع رسانی های بهداشتی، برنامه ریزی در خصوص اقدامات و زیرساختهای لازم بهداشتی، مراقبتی و کنترلی لازم، پیگیری و برنامه ریزی برای اجرای طرح ها، برنامه های تعمیراتی و ایجاد شرایط پایدار واحدهای عملیاتی از جمله مهمترین محورهای در نظر گرفته شده است.
مدير برنامه ريزي، سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این دستورالعمل پس از نهایی سازی از سوی اداره های مربوطه و موافقت و تایید مدیریت و تصویب در هیئت مدیره شرکت، قابلیت اجرایی دارد.


کد مطلب: 122720

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/122720/تدوین-دستورالعمل-مقابله-بیماری-های-واگیردار-پالایشگاه-بندرعباس

نفت ما
  https://www.naftema.com