کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید پتروشیمی کرمانشاه ادامه دارد

7 تير 1399 ساعت 7:20

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پی حادثه آتش‌سوزی یکی از ایستگاه‌های گاز این مجتمع از تداوم تولید در این شرکت خبر داد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسین صباغ درباره آخرین وضع شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه پس از حادثه آتش‌سوزی یکی از ایستگاه‌های گاز این مجتمع گفت: مشکلی در پتروشیمی کرمانشاه وجود ندارد و تولید ادامه دارد.
سرهنگ همت‌علی شکری عصر پنجشنبه درباره این حادثه اظهار کرد: چهارشنبه شب یک مورد آتش‌سوزی در پتروشیمی اوره و آمونیاک هرسین واقع در حوالی پل چهر به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: پس از دریافت این گزارش تیمی از ماموران انتظامی به سرعت در محل حادثه حضور یافته و مشخص شد که یکی از ایستگاه‌های گاز این پتروشیمی دچار حریق شده است.
سرهنگ شکری افزود: بر اثر این آتش‌سوزی نگهبان ایستگاه و یکی دیگر از کارگران از ناحیه صورت و دیگر اعضای بدن دچار سوختگی و به مراکز درمانی منتقل می‌شوند که متاسفانه فرد نگهبان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.
رئیس پلیس شهرستان هرسین گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌دهد این آتش‌سوزی به علت نشت گاز رخ داده که با حضور به موقع نیروهای امدادی پس از ساعتی مهار شده است.
وی گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و بررسی جزئیات بیشتر حادثه در دست بررسی قرار دارد.
شهرستان هرسین در ۴۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و یکی از مناطق صنعتی استان محسوب می‌شود.


کد مطلب: 124705

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/124705/تولید-پتروشیمی-کرمانشاه-ادامه

نفت ما
  https://www.naftema.com