کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش انتقادات نسب به کلی گویی های مدیر عامل بانک ملی

11 آبان 1399 ساعت 10:06

مدیرعامل بانک ملی در نشستی با مدیران عامل چهار بانک دولتی در مورد نقش بانک ها در حمایت از تولید بدون اشاره به آمار و مدرک به صورت کلی سخن گفت .


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     حسین زاده با زیر سوال بردن گزارش رسانه ملی که چرا به موضوع عدم حمایت بانک ها از تولید پرداخته گفت : بانک ها همواره در همه حوزه های کشور اعم از تولید و بسیاری از زیر ساخت های اساسی کشور ، کارخانه های تولیدی و جاده را تجهیز و ساخته است و نباید تنها برای چند مورد انگشت شمار گزارش تهیه کرد و زحمات بیش از ۲۲۰ هزار پرسنل نظان بانکی را در شرایط تحریم و کرونا نادیده گرفت.
در پاسخ به صحبت های حسین زاده باید گفت که اولا  باید این موضوع را در نظر داشت که وظیفه نظام بانکی حمایت از تولید و اشتغال است و این موضوع در هر شرایطی باید صورت گیرد ، از مدیرعامل بزرگترین بانک جهان اسلام انتظارها بسیار بیشتر است چراکه پروژه های نامبرده انگشت شمار نیست و بیش از این حرفاست و موضوع کرونا موضوع جهانی است و مختص تنها کشورما نیست که با  مطرح کردن زحمات ۲۲۰ هزار پرسنل نظام بانکی موضوع حمایت از تولید به حاشیه برود ،  به جای کلی گویی از میزان حمایت طبق آمار و عملکرد گزارش دهید و بگویید در سال جهش تولید بانک های دولتی چه کرده اند؟
چرا موضوع کرونا و تحریم را در نشست حمایت از تولید مطرح می کنید؟ موضوع تحریم و همچنین موضوع کرونا که جهانی است چه ربطی به حمایت بانک ها از تولید و اشتغال در سال جهش تولید دارد؟
اقای حسین زاده کادر درمان و پزشکی کشور در صف اول مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارد نه پرسنل نظام بانکی ، اگر می گویید بانک ها از تولید و اشتغال حمایت کرده اند، اگر می گویید بانک ها در در راستای تحقق جهش تولید اقدامی انجام داده اند با مدرک و سند سخن بگویید نه این که موضوع تحریم و کرونا را مورد بهانه قرار داده و گزارش رسانه ملی را زیر سوال ببرید.
بدون شک مردم خواهان گزارشی دقیق از عملکرد مدیر عامل بزرگترین بانک جهان اسلام در زمینه تولید و اشتغال  در سال جهش تولید هستند.

منبع: پیام فوری


کد مطلب: 129455

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/129455/افزایش-انتقادات-نسب-کلی-گویی-های-مدیر-عامل-بانک-ملی

نفت ما
  https://www.naftema.com