۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۱۲۹۴۵۵

افزایش انتقادات نسب به کلی گویی های مدیر عامل بانک ملی

مدیرعامل بانک ملی در نشستی با مدیران عامل چهار بانک دولتی در مورد نقش بانک ها در حمایت از تولید بدون اشاره به آمار و مدرک به صورت کلی سخن گفت .
حسین زاده
حسین زاده
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     حسین زاده با زیر سوال بردن گزارش رسانه ملی که چرا به موضوع عدم حمایت بانک ها از تولید پرداخته گفت : بانک ها همواره در همه حوزه های کشور اعم از تولید و بسیاری از زیر ساخت های اساسی کشور ، کارخانه های تولیدی و جاده را تجهیز و ساخته است و نباید تنها برای چند مورد انگشت شمار گزارش تهیه کرد و زحمات بیش از ۲۲۰ هزار پرسنل نظان بانکی را در شرایط تحریم و کرونا نادیده گرفت.
در پاسخ به صحبت های حسین زاده باید گفت که اولا  باید این موضوع را در نظر داشت که وظیفه نظام بانکی حمایت از تولید و اشتغال است و این موضوع در هر شرایطی باید صورت گیرد ، از مدیرعامل بزرگترین بانک جهان اسلام انتظارها بسیار بیشتر است چراکه پروژه های نامبرده انگشت شمار نیست و بیش از این حرفاست و موضوع کرونا موضوع جهانی است و مختص تنها کشورما نیست که با  مطرح کردن زحمات ۲۲۰ هزار پرسنل نظام بانکی موضوع حمایت از تولید به حاشیه برود ،  به جای کلی گویی از میزان حمایت طبق آمار و عملکرد گزارش دهید و بگویید در سال جهش تولید بانک های دولتی چه کرده اند؟
چرا موضوع کرونا و تحریم را در نشست حمایت از تولید مطرح می کنید؟ موضوع تحریم و همچنین موضوع کرونا که جهانی است چه ربطی به حمایت بانک ها از تولید و اشتغال در سال جهش تولید دارد؟
اقای حسین زاده کادر درمان و پزشکی کشور در صف اول مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارد نه پرسنل نظام بانکی ، اگر می گویید بانک ها از تولید و اشتغال حمایت کرده اند، اگر می گویید بانک ها در در راستای تحقق جهش تولید اقدامی انجام داده اند با مدرک و سند سخن بگویید نه این که موضوع تحریم و کرونا را مورد بهانه قرار داده و گزارش رسانه ملی را زیر سوال ببرید.
بدون شک مردم خواهان گزارشی دقیق از عملکرد مدیر عامل بزرگترین بانک جهان اسلام در زمینه تولید و اشتغال  در سال جهش تولید هستند.

منبع: پیام فوری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی