کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۷۰ درصدی فروش شفن در سال ۱۴۰۰

21 فروردين 1401 ساعت 7:52

بر اساس اطلاعات مالی مندرج در سامانه کدال، جمع فروش پتروشیمی فن آوران با نماد شفن در بورس تهران در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰ بالغ بر نه هزار و ۴۰۳ میلیارد تومان شد که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ (پنج هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان)، ۷۰ درصد رشد داشته است.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، سهم فروش داخلی در سال ۱۴۰۰ رقم سه هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی آن هم پنج هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان بوده است.  
سهم فروش صادراتی ۱۴۰۰ شفن در مقایسه با رقم سال ۱۳۹۹ (سه هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان) بالغ بر ۶۱ درصد رشد داشته است. همچنین سهم فروش داخلی ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۱۳۹۹ (یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان) ۸۸ درصد افزایش داشته است. 
شایان ذکر است که سود خالص شرکت در سال ۱۳۹۹ بالغ بر شش هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان بوده است و در مقایسه با سود خالص سال ۱۳۹۸ (یک هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان) به میزان ۳۱۲ درصد و در مقایسه با سود خالص سال ۱۳۹۱ (۴۷۷ میلیارد تومان) بالغ بر ۱۲۹۵ درصد رشد داشته است. 
شرکت پتروشیمی فن آوران از تولید کنندگان مطرح متانول و تنها تامین کننده اسید استیک مورد نیاز در کشور است و سهام این شرکت با نماد شفن، از سهم های بنیادی و روبه رشد در بازار سرمایه است.


کد مطلب: 145170

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145170/رشد-۷۰-درصدی-فروش-شفن-سال-۱۴۰۰

نفت ما
  https://www.naftema.com