۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۱۴۵۱۷۰

رشد ۷۰ درصدی فروش شفن در سال ۱۴۰۰

بر اساس اطلاعات مالی مندرج در سامانه کدال، جمع فروش پتروشیمی فن آوران با نماد شفن در بورس تهران در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰ بالغ بر نه هزار و ۴۰۳ میلیارد تومان شد که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ (پنج هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان)، ۷۰ درصد رشد داشته است.
رشد ۷۰ درصدی فروش شفن در سال ۱۴۰۰
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، سهم فروش داخلی در سال ۱۴۰۰ رقم سه هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی آن هم پنج هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان بوده است.  
سهم فروش صادراتی ۱۴۰۰ شفن در مقایسه با رقم سال ۱۳۹۹ (سه هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان) بالغ بر ۶۱ درصد رشد داشته است. همچنین سهم فروش داخلی ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۱۳۹۹ (یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان) ۸۸ درصد افزایش داشته است. 
شایان ذکر است که سود خالص شرکت در سال ۱۳۹۹ بالغ بر شش هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان بوده است و در مقایسه با سود خالص سال ۱۳۹۸ (یک هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان) به میزان ۳۱۲ درصد و در مقایسه با سود خالص سال ۱۳۹۱ (۴۷۷ میلیارد تومان) بالغ بر ۱۲۹۵ درصد رشد داشته است. 
شرکت پتروشیمی فن آوران از تولید کنندگان مطرح متانول و تنها تامین کننده اسید استیک مورد نیاز در کشور است و سهام این شرکت با نماد شفن، از سهم های بنیادی و روبه رشد در بازار سرمایه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی