کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«اکبر اسمعیلی» مدیرعامل پتروشیمی ارومیه شد

3 مرداد 1402 ساعت 11:38

مدیرعامل پترول در حکمی «اکبر اسمعیلی» را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه، منصوب کرد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، «اکبر اسمعیلی» را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه، منصوب کرد.
در حکم رشید قانعی خطاب به مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند حضرتعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل پتروشیمی ارومیه منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی، بهره گیری از تمامی ظرفیت و توانمندی‌های موجود و تعامل با اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت محترم در انجام امور محوله و تحقق اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید.
از حضرت احدیت توفیق جنابعالی در ایفای نقش و وظایف محوله را مسئلت دارم و بدینوسیله از خدمات شایسته جناب آقای مهندس پژمان اسدی تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی می‌نمایم.
رشید قانعی
نایب رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل

سوابق تحصیلی و کاری مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه
شایان ذکر است که اسمعیلی رزومه پربار تحصیلی و کاری و کوله باری از تجربه به همراه دارد. اسمعیلی دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت صنعتی گرایش مدیریت تولید و عملیات از دانشگاه علوم و تحقیقات، کارشناسی ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه کالگری کانادا، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از سازمان مدیریت صنعتی، کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه صنعت نفت در کارنامه و سوابق تحصیلی خود است.
مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه، همچنین بیش از 31 سال سابقه در صنعت نفت و پتروشیمی در کارنامه کاری حرفه ای‌اش دارد که حدود 25 سال آن سوابق مدیریتی از جمله مدیرعاملی، عضو هیئت مدیره و مدیر پروژه در شرکتهای مختلف بوده و آخرین آن رئیس هیات مدیره پتروشیمی ارومیه بوده است.



کد مطلب: 157031

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/157031/اکبر-اسمعیلی-مدیرعامل-پتروشیمی-ارومیه

نفت ما
  https://www.naftema.com