۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۵۷۰۳۱

«اکبر اسمعیلی» مدیرعامل پتروشیمی ارومیه شد

مدیرعامل پترول در حکمی «اکبر اسمعیلی» را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه، منصوب کرد.
«اکبر اسمعیلی» مدیرعامل پتروشیمی ارومیه شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رشید قانعی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، «اکبر اسمعیلی» را به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه، منصوب کرد.
در حکم رشید قانعی خطاب به مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند حضرتعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر عامل پتروشیمی ارومیه منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی، بهره گیری از تمامی ظرفیت و توانمندی‌های موجود و تعامل با اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت محترم در انجام امور محوله و تحقق اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید.
از حضرت احدیت توفیق جنابعالی در ایفای نقش و وظایف محوله را مسئلت دارم و بدینوسیله از خدمات شایسته جناب آقای مهندس پژمان اسدی تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی می‌نمایم.
رشید قانعی
نایب رئیس هیأت مدیره ومدیر عامل

سوابق تحصیلی و کاری مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه
شایان ذکر است که اسمعیلی رزومه پربار تحصیلی و کاری و کوله باری از تجربه به همراه دارد. اسمعیلی دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت صنعتی گرایش مدیریت تولید و عملیات از دانشگاه علوم و تحقیقات، کارشناسی ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه کالگری کانادا، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از سازمان مدیریت صنعتی، کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه صنعت نفت در کارنامه و سوابق تحصیلی خود است.
مدیرعامل جدید پتروشیمی ارومیه، همچنین بیش از 31 سال سابقه در صنعت نفت و پتروشیمی در کارنامه کاری حرفه ای‌اش دارد که حدود 25 سال آن سوابق مدیریتی از جمله مدیرعاملی، عضو هیئت مدیره و مدیر پروژه در شرکتهای مختلف بوده و آخرین آن رئیس هیات مدیره پتروشیمی ارومیه بوده است.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رضا
پترول عریض و طویل و فشل و درب و داغون
با مدبزیت جوان سفارشی هم رو به قهقرا میره
شهرام وکیلی
واقعا مدیری توانا ومدبر وخستگی ناپذیر پنجشبه وجمعه راهم درمجتمع حضوری فعال دارند انشالله خداوندتوان وقوت فراوان به دکتر عزیز عطا بفرمایند.