کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاهش مصرف نفت سفید در منطقه همدان

27 فروردين 1399 ساعت 10:33

میزان مصرف نفت سفید سال 98 در استان همدان رقم 45 درصدی کاهش نسبت به سال قبل را نشان می دهد.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  امین روستایی، مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 11 میلیون و 430 هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شد در حالی که در سال 97 این رقم از 20 میلیون لیتر فراتر رفته بود.
وی تصریح کرد: با مقایسه ارقام مصرف این سال ها می توان دریافت که میزان مصرف سوخت نفت سفید در منطقه، حدود نصف سال قبل آن بوده است.
وی  یادآور شد: در پی راستی آزمایی و  اندیشیدن تمهیداتی که ابتدای سال گذشته در خصوص فرآیند ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده (تجارت آسان) اندیشیده شد، موجب شناسایی و تخصیص سوخت به مصرف کنندگان واقعی و در نتیجه کاهش مصرف این فرآورده و سرمایه ملی شد.
مدیر منطقه همدان همچنین از تأثیر بسزای بهره مندی حداکثری روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی در راستای صرفه جویی در مصرف نفت سفید خبر داد و تلاش مجموعه شرکت گاز استان را شایسته قدردانی دانست.
امین روستایی خاطرنشان کرد:اکنون ذخیره سازی فرآورده نفت سفید در انبار نفت ایثارگران منطقه انجام شده و برای سال جاری نیز نیاز استان به این سوخت تأمین و به موقع توزیع خواهد شد.
وی اقدام بهنگام و بی وقفه مجموعه منطقه اعم از کارکنان، پیمانکاران حمل و نقل و رانندگان نفتکش ها برای سوخت رسانی مطلوب در فصل سرد سال گذشته به مناطق سخت گذر و گرم نگه داشتن خانه های روستاییان را گوشه ای از تلاش های شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان دانست.

منبع: روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان


کد مطلب: 121984

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/121984/کاهش-مصرف-نفت-سفید-منطقه-همدان

نفت ما
  https://www.naftema.com