۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۲۱۹۸۴

کاهش مصرف نفت سفید در منطقه همدان

میزان مصرف نفت سفید سال 98 در استان همدان رقم 45 درصدی کاهش نسبت به سال قبل را نشان می دهد.
کاهش مصرف نفت سفید در منطقه همدان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  امین روستایی، مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 11 میلیون و 430 هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شد در حالی که در سال 97 این رقم از 20 میلیون لیتر فراتر رفته بود.
وی تصریح کرد: با مقایسه ارقام مصرف این سال ها می توان دریافت که میزان مصرف سوخت نفت سفید در منطقه، حدود نصف سال قبل آن بوده است.
وی  یادآور شد: در پی راستی آزمایی و  اندیشیدن تمهیداتی که ابتدای سال گذشته در خصوص فرآیند ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده (تجارت آسان) اندیشیده شد، موجب شناسایی و تخصیص سوخت به مصرف کنندگان واقعی و در نتیجه کاهش مصرف این فرآورده و سرمایه ملی شد.
مدیر منطقه همدان همچنین از تأثیر بسزای بهره مندی حداکثری روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی در راستای صرفه جویی در مصرف نفت سفید خبر داد و تلاش مجموعه شرکت گاز استان را شایسته قدردانی دانست.
امین روستایی خاطرنشان کرد:اکنون ذخیره سازی فرآورده نفت سفید در انبار نفت ایثارگران منطقه انجام شده و برای سال جاری نیز نیاز استان به این سوخت تأمین و به موقع توزیع خواهد شد.
وی اقدام بهنگام و بی وقفه مجموعه منطقه اعم از کارکنان، پیمانکاران حمل و نقل و رانندگان نفتکش ها برای سوخت رسانی مطلوب در فصل سرد سال گذشته به مناطق سخت گذر و گرم نگه داشتن خانه های روستاییان را گوشه ای از تلاش های شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان دانست.

منبع: روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی