کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاص ۵هزار میلیارد تومان برای حمایت از سهام فارس

6 دی 1399 ساعت 12:20

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد ضمن تشریح خبرهای مهم هلدینگ خلیج فارس به حمایت همه جانبه از سهام این شرکت و زیرمجموعه هایش تاکید کرد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جواد عشقی نژاد،  با اشاره به افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام گفت: این اتفاق در سودآوری شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و به تبع آن هلدینگ خلیج فارس اثر گذار است.
عشقی نژاد به پیشرفت خوب پروژه بید بلند اشاره کرد و افزود: روند طرح های توسعه ای زیرمجموعه های فارس در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
وی با اشاره به تسویه کامل بدهی های ارزی و ریالی هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد: این خبر در مجمع شرکت هم اعلام شد اما سهامداران از کنار آن بی تفاوت گذشتند، این در حالی است که تسویه کامل بدهی های ارزی و ریالی هلیدنگ خلیج فارس اتفاق بسیار مثبتی برای این مجموعه است و شرایط را برای این هلدینگ پایدار کرده است.
عشقی نژاد با تاکید بر این که با قدرت تمام از سهام فارس و زیرمجموعه هایش بهترین حمایت انجام می شود، گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس، همه شرکت های زیرمجموعه مجوز افزایش سرمایه از سود انباشته را دریافت کردند که در قدم اول پتروشیمی نوری و مبین آنرا اجرایی کردند.
به گفته وی صندوق بازارگردانی هلدینگ خلیج فارس نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان نقدینگی برای حمایت از سهام این مجموعه اختصاص داده و روند حمایت خوبی از سهم دارد.

منبع: همفکران


کد مطلب: 131499

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/131499/اختصاص-۵هزار-میلیارد-تومان-حمایت-سهام-فارس

نفت ما
  https://www.naftema.com