۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۳۱۴۹۹

اختصاص ۵هزار میلیارد تومان برای حمایت از سهام فارس

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد ضمن تشریح خبرهای مهم هلدینگ خلیج فارس به حمایت همه جانبه از سهام این شرکت و زیرمجموعه هایش تاکید کرد.
اختصاص ۵هزار میلیارد تومان برای حمایت از سهام فارس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جواد عشقی نژاد،  با اشاره به افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام گفت: این اتفاق در سودآوری شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و به تبع آن هلدینگ خلیج فارس اثر گذار است.
عشقی نژاد به پیشرفت خوب پروژه بید بلند اشاره کرد و افزود: روند طرح های توسعه ای زیرمجموعه های فارس در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.
وی با اشاره به تسویه کامل بدهی های ارزی و ریالی هلدینگ خلیج فارس تاکید کرد: این خبر در مجمع شرکت هم اعلام شد اما سهامداران از کنار آن بی تفاوت گذشتند، این در حالی است که تسویه کامل بدهی های ارزی و ریالی هلیدنگ خلیج فارس اتفاق بسیار مثبتی برای این مجموعه است و شرایط را برای این هلدینگ پایدار کرده است.
عشقی نژاد با تاکید بر این که با قدرت تمام از سهام فارس و زیرمجموعه هایش بهترین حمایت انجام می شود، گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره هلدینگ خلیج فارس، همه شرکت های زیرمجموعه مجوز افزایش سرمایه از سود انباشته را دریافت کردند که در قدم اول پتروشیمی نوری و مبین آنرا اجرایی کردند.
به گفته وی صندوق بازارگردانی هلدینگ خلیج فارس نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان نقدینگی برای حمایت از سهام این مجموعه اختصاص داده و روند حمایت خوبی از سهم دارد.

منبع: همفکران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی