کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزادسازی بیش از ٣٨٠هزار متر از سواحل کیش

17 دی 1399 ساعت 8:00

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: آزادسازی بیش از ٣٨٠هزار متر از سواحل کیش با هدف ایجاد فضایی ایده آل برای گردشگران انجام شد.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ابوالفضل طیبی افزود: این اراضی شامل حدفاصل انتهای پارک مرجان تا ابتدای پارک سیمرغ و اراضی ساحلی محدوده کرانه است.
وی با بیان اینکه در مسیر آزادسازی سواحل با مقاومت برخی متصرفان روبرو بودیم گفت: با همدلی و حمایت مردم و سازمان منطقه آزاد کیش توانستیم متصرفان را مجاب به عقب نشینی وتحویل زمین‌ها به مردم کنیم.
طیبی گفت: این طرح در حال تکمیل شدن است و پارک طلوع کیش در مرحله پایانی است ودهه فجرامسال به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: مجموعه مارینا وموج شکن‌ها درحال بهره برداری است و مجموعه پارک ساحلی کرانه و دامون نیز دهه فجر به اتمام می‌رسد.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش نیز بابیان اینکه فقط ۱۶۰هکتار پارک ساحلی در طرح آزادسازی سواحل احداث می‌شود گفت: با اجرای این طرح و نیز احداث مجتمع‌های اقامتی و تفریحی در این مسیر‌ها زیرساخت اصلی توسعه کیش فراهم می‌شود.
مظفری افزود: در طرح آزادسازی سواحل تعریض خیابانها، احداث مسیر دوچرخه، احداث فضای سبر نیز دیده شده است و هدف از اجرای این طرح‌ها دسترسی مردم به سواحل، اشتغالزایی و رونق گردشگری و اقتصادی جزیره کیش بوده است.


کد مطلب: 131860

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/131860/آزادسازی-بیش-٣٨٠هزار-متر-سواحل-کیش

نفت ما
  https://www.naftema.com