۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۱۳۱۸۶۰

آزادسازی بیش از ٣٨٠هزار متر از سواحل کیش

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: آزادسازی بیش از ٣٨٠هزار متر از سواحل کیش با هدف ایجاد فضایی ایده آل برای گردشگران انجام شد.
آزادسازی بیش از ٣٨٠هزار متر از سواحل کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ابوالفضل طیبی افزود: این اراضی شامل حدفاصل انتهای پارک مرجان تا ابتدای پارک سیمرغ و اراضی ساحلی محدوده کرانه است.
وی با بیان اینکه در مسیر آزادسازی سواحل با مقاومت برخی متصرفان روبرو بودیم گفت: با همدلی و حمایت مردم و سازمان منطقه آزاد کیش توانستیم متصرفان را مجاب به عقب نشینی وتحویل زمین‌ها به مردم کنیم.
طیبی گفت: این طرح در حال تکمیل شدن است و پارک طلوع کیش در مرحله پایانی است ودهه فجرامسال به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: مجموعه مارینا وموج شکن‌ها درحال بهره برداری است و مجموعه پارک ساحلی کرانه و دامون نیز دهه فجر به اتمام می‌رسد.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش نیز بابیان اینکه فقط ۱۶۰هکتار پارک ساحلی در طرح آزادسازی سواحل احداث می‌شود گفت: با اجرای این طرح و نیز احداث مجتمع‌های اقامتی و تفریحی در این مسیر‌ها زیرساخت اصلی توسعه کیش فراهم می‌شود.
مظفری افزود: در طرح آزادسازی سواحل تعریض خیابانها، احداث مسیر دوچرخه، احداث فضای سبر نیز دیده شده است و هدف از اجرای این طرح‌ها دسترسی مردم به سواحل، اشتغالزایی و رونق گردشگری و اقتصادی جزیره کیش بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی