کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل گروه پتروپارس برای نوروز

1 فروردين 1400 ساعت 9:00

مدیرعامل گروه پتروپارس در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در پیام حمیدرضا مسعودی آمده است:
به نام خالق هستی
بار دیگر هستی به نشاط آمده است و بر مظهر خود، طبیعت، بذر زندگی پاشیده و همساز با خود دلهایمان را پر شور و پر انگیزه ساخته است.
سال ۱۳۹۹ شمسی را پشت سر نهادیم و پر افتخار به استقبال سال جدید می ‎رویم؛ سالی که آن را سرشار از سازندگی و بالندگی رقم خواهیم زد.
پتروپارس جوان و توانا، پیرو سیاست ‎های نوین در تنوع بخشی به طرح‎ ها و پروژه‎ های خود، در سال گذشته نزدیک به ۱۰ طرح و پروژه بزرگ ملی را در عرصه نفت و گاز جذب کرد و با وجود موانع مختلف همچون شیوع بیماری کووید ۱۹، اجرای آنها را کلید زد.
سال ۱۴۰۰، سال بسیار مهمی برای پتروپارس به شمار می ‎آید؛ چراکه می‎ بایست با تمام توان و دانش برای تسریع اجرای همزمان این تعداد طرح و پروژه، که تاکنون در آن بی سابقه بوده است، تلاش کند و آنها را به بیشترین درصد توسعه و پیشرفت برساند و زمینه بهره ‎برداری هرچه سریعتر از آنها را فراهم سازد.
تحقق چنین امری با توجه به تجربیات گذشته و منابع انسانی متخصص موجود در گروه پتروپارس کار دشواری نیست و به امید پروردگار بزرگ با اتکا به تولیدات و خدمات شرکت‎ های ایرانی به این اهداف مهم دست خواهد یافت.
سال گذشته همچنین سال توجه ویژه به کارکنان شرکت، که مهمترین سرمایه آن محسوب می ‎شوند، بود و به منظور افزایش بهره‎ وری شرکت در حد امکان برای رفاه و رضایت آنها برنامه ‎ریزی و اقدام شد و در سال جدید نیز این روند ادامه خواهد یافت.
اینجانب عید نوروز را به خانواده بزرگ و گرامی پتروپارس تبریک می‎ گویم و برای یکایک همکاران و خانواده محترمشان سالی همراه با سلامتی، دلخوشی و آرامش آرزو می‎ کنم.
حمیدرضا مسعودی
مدیرعامل گروه پتروپارس


کد مطلب: 133908

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/133908/پیام-مدیرعامل-گروه-پتروپارس-نوروز

نفت ما
  https://www.naftema.com