۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۱۳۳۹۰۸

پیام مدیرعامل گروه پتروپارس برای نوروز

مدیرعامل گروه پتروپارس در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل گروه پتروپارس برای نوروز
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در پیام حمیدرضا مسعودی آمده است:
به نام خالق هستی
بار دیگر هستی به نشاط آمده است و بر مظهر خود، طبیعت، بذر زندگی پاشیده و همساز با خود دلهایمان را پر شور و پر انگیزه ساخته است.
سال ۱۳۹۹ شمسی را پشت سر نهادیم و پر افتخار به استقبال سال جدید می ‎رویم؛ سالی که آن را سرشار از سازندگی و بالندگی رقم خواهیم زد.
پتروپارس جوان و توانا، پیرو سیاست ‎های نوین در تنوع بخشی به طرح‎ ها و پروژه‎ های خود، در سال گذشته نزدیک به ۱۰ طرح و پروژه بزرگ ملی را در عرصه نفت و گاز جذب کرد و با وجود موانع مختلف همچون شیوع بیماری کووید ۱۹، اجرای آنها را کلید زد.
سال ۱۴۰۰، سال بسیار مهمی برای پتروپارس به شمار می ‎آید؛ چراکه می‎ بایست با تمام توان و دانش برای تسریع اجرای همزمان این تعداد طرح و پروژه، که تاکنون در آن بی سابقه بوده است، تلاش کند و آنها را به بیشترین درصد توسعه و پیشرفت برساند و زمینه بهره ‎برداری هرچه سریعتر از آنها را فراهم سازد.
تحقق چنین امری با توجه به تجربیات گذشته و منابع انسانی متخصص موجود در گروه پتروپارس کار دشواری نیست و به امید پروردگار بزرگ با اتکا به تولیدات و خدمات شرکت‎ های ایرانی به این اهداف مهم دست خواهد یافت.
سال گذشته همچنین سال توجه ویژه به کارکنان شرکت، که مهمترین سرمایه آن محسوب می ‎شوند، بود و به منظور افزایش بهره‎ وری شرکت در حد امکان برای رفاه و رضایت آنها برنامه ‎ریزی و اقدام شد و در سال جدید نیز این روند ادامه خواهد یافت.
اینجانب عید نوروز را به خانواده بزرگ و گرامی پتروپارس تبریک می‎ گویم و برای یکایک همکاران و خانواده محترمشان سالی همراه با سلامتی، دلخوشی و آرامش آرزو می‎ کنم.
حمیدرضا مسعودی
مدیرعامل گروه پتروپارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی