کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت کارکنان هلدینگ خلیج فارس از اقدامات ربیعی

6 خرداد 1400 ساعت 7:25

صدها نفر از کارکنان هلدینگ خلیج فارس در واکنش به طرح برخی ادعاها و ابهامات در حوزه منابع انسانی، در نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت از اقدامات عدالت محورانه مدیرعامل این هلدینگ در این حوزه تقدیر کردند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این نامه که تاکنون در ۱۷ صفحه امضای کارکنان این هلدینگ در آن ثبت شده و رو به افزایش استآمده است:
ضمن تبریک سالروز حماسه خرمشهر، بر خود لازم دیدیم که با توجه به برخی ابهامات مطرح شده در خصوص شرایط کاری ما کارکنان «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس»، چند نکته را به عرض مدیران صنعت نفت و مردم عزیز برسانیم:
سال‌ها بود که به ما عنوان کارکنان قرارداد معین، موقت و پیمانکاری که هم پای دیگر همکاران عزیزمان در صنعت پتروشیمی مشغول به تلاش و خدمت هستیم، شاهد تجربه تلخی از فاصله قابل توجه بین حقوق و مزایا و برخی بی عدالتی‌ها بودیم.
ما در این گرمای طاقت فرسا و در شرایط سخت جغرافیایی و کاری هم‌پای دیگر همکاران، کار می‌کردیم و این نگاه تبعیض آمیز همواره ما را رنج می‌داد.
در سال‌های اخیر و با نگاه ویژه مدیرعامل محترم هلدینگ به درخواست‌های متعدد ما برای نگاه برابر به همه کارکنان بالاخره پاسخ داده شد و گام‌های مهمی با همکاری مدیر محترم منابع انسانی هلدینگ و همکارانشان در این راه برداشته شد.
افزایش قابل توجه حقوق‌های ما، بهره‌مندی از امکانات رفاهی و پاداش‌های مناسبت تقویمی، حاکم شدن نظام پرداخت کارانه بر اساس عملکرد، بهره‌مندی از بیمه تکمیلی و تسهیلات خرید مسکن، امکان شرکت در طرح جانشین پروری، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ها و طرح پرداخت یکسان و... همه دستاوردهای بزرگی بود که لبخند را به لبان ما نشاند و امید را در دل‌های ما زنده کرد.
ما باور داریم همه یک خانواده هستیم و همدلی و نگاه یکسان به همه اعضا، شرط موفقیت آن خانواده است.
ما افتخار داریم در سال‌های اخیر در این جنگ اقتصادی که یادآور روزهای پرغرور دفاع مقدس است، سربلند بیرون آمدیم و توانستیم به این کشور و مردم عزیزمان خدمت کنیم و این دستاورد بزرگ به دست نیامد جز با همدلی و ایجاد شرایط عادلانه و امن کاری برای ما.
با اقدامات انجام شده این امید به وجود آمده که همه کارکنان با همه نوع عضویت در چارچوب قوانین حاکم، در فضایی بدون تبعیض و آکنده از انگیزه به کار خود ادامه دهند. لذا ضمن حمایت از اقدامات آقای مهندس ربیعی از سایر همکاران می‌خواهیم با رعایت اخلاق و همراهی با مدیریت در اجرای قوانین، آینده بهتری برای خود و خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس رقم بزنند.
این نامه را می توانید از اینجا بخوانید.
 


کد مطلب: 135766

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/135766/حمایت-کارکنان-هلدینگ-خلیج-فارس-اقدامات-ربیعی

نفت ما
  https://www.naftema.com