۱
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۳۵۷۶۶

حمایت کارکنان هلدینگ خلیج فارس از اقدامات ربیعی

صدها نفر از کارکنان هلدینگ خلیج فارس در واکنش به طرح برخی ادعاها و ابهامات در حوزه منابع انسانی، در نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت از اقدامات عدالت محورانه مدیرعامل این هلدینگ در این حوزه تقدیر کردند.
حمایت کارکنان هلدینگ خلیج فارس از اقدامات ربیعی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این نامه که تاکنون در ۱۷ صفحه امضای کارکنان این هلدینگ در آن ثبت شده و رو به افزایش استآمده است:
ضمن تبریک سالروز حماسه خرمشهر، بر خود لازم دیدیم که با توجه به برخی ابهامات مطرح شده در خصوص شرایط کاری ما کارکنان «هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس»، چند نکته را به عرض مدیران صنعت نفت و مردم عزیز برسانیم:
سال‌ها بود که به ما عنوان کارکنان قرارداد معین، موقت و پیمانکاری که هم پای دیگر همکاران عزیزمان در صنعت پتروشیمی مشغول به تلاش و خدمت هستیم، شاهد تجربه تلخی از فاصله قابل توجه بین حقوق و مزایا و برخی بی عدالتی‌ها بودیم.
ما در این گرمای طاقت فرسا و در شرایط سخت جغرافیایی و کاری هم‌پای دیگر همکاران، کار می‌کردیم و این نگاه تبعیض آمیز همواره ما را رنج می‌داد.
در سال‌های اخیر و با نگاه ویژه مدیرعامل محترم هلدینگ به درخواست‌های متعدد ما برای نگاه برابر به همه کارکنان بالاخره پاسخ داده شد و گام‌های مهمی با همکاری مدیر محترم منابع انسانی هلدینگ و همکارانشان در این راه برداشته شد.
افزایش قابل توجه حقوق‌های ما، بهره‌مندی از امکانات رفاهی و پاداش‌های مناسبت تقویمی، حاکم شدن نظام پرداخت کارانه بر اساس عملکرد، بهره‌مندی از بیمه تکمیلی و تسهیلات خرید مسکن، امکان شرکت در طرح جانشین پروری، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ها و طرح پرداخت یکسان و... همه دستاوردهای بزرگی بود که لبخند را به لبان ما نشاند و امید را در دل‌های ما زنده کرد.
ما باور داریم همه یک خانواده هستیم و همدلی و نگاه یکسان به همه اعضا، شرط موفقیت آن خانواده است.
ما افتخار داریم در سال‌های اخیر در این جنگ اقتصادی که یادآور روزهای پرغرور دفاع مقدس است، سربلند بیرون آمدیم و توانستیم به این کشور و مردم عزیزمان خدمت کنیم و این دستاورد بزرگ به دست نیامد جز با همدلی و ایجاد شرایط عادلانه و امن کاری برای ما.
با اقدامات انجام شده این امید به وجود آمده که همه کارکنان با همه نوع عضویت در چارچوب قوانین حاکم، در فضایی بدون تبعیض و آکنده از انگیزه به کار خود ادامه دهند. لذا ضمن حمایت از اقدامات آقای مهندس ربیعی از سایر همکاران می‌خواهیم با رعایت اخلاق و همراهی با مدیریت در اجرای قوانین، آینده بهتری برای خود و خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس رقم بزنند.
این نامه را می توانید از اینجا بخوانید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
کدام کارکنان هلدینگ؟ همانها که توسط خود مدیران هلدینگ و با آشنا بازی و پارتی بازی وارد صنعت پتروشیمی شده اند بدون هیچگونه تخصص، دانش و شایستگی!!! البته باید و لازم است که از اقدامات آقای ربیعی تشکر کنند که بیش از لیاقتشان بدانها توجه نموده. برادران قراردادی و پیمانکار ما رسمی ها هیچگاه نسبت به دادن حق بیشتر به شما (حتی به ناحق) حسادت و بخلی نداشته ایم. ما با یک ساز و کار و قرارداد دو طرفه با وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در زمانی که بسیاری از شما هنوز در شرکت حضور نداشتید، استخدام شد ه ایم و بسیاری از فرصتهای شغلی بسیار خوب آن زمان را از دست داده ایم. ما فقط خواهان آن هستیم که مطابق قرارداد کاری و وعده وعیدهای وزارت نفتی با ما برخورد شود که البته جز این باشد کاری خلاف قانون و نقض پیمان است. حال آقای ربیعی هر گونه می خواهد به شما حقوق و مزایا بدهد. شما نیز خواهشا" به دنبال حق خود باشید و اینقدر حسادت نکنید و نگاهی هم به طریقه استخدام و تخصص و تجربه و شایستگی خود بیندازید.
بابا بیخیال.....کدام عدالت...کدام نکته مثبت ربیعی داشت؟نامه را که نفرات امضاء کردند منتشر کنید نفرات.همین نفراتی هستند اونم اگر نامه ائی باشد که خودش و اطرافیانش در هلدینگ خلیج فارس مدیر هستند نوشته اند.از ترس محاکمه است چون میداند آخر دولت روحانی است.مشخص است جعفر ربیعی یار غار چه کسی است
مرسلی
نوری وتندگویان مدیران عامل فعلی همه رفیق شفیق ربیعی هستند.پتروشیمی نوری را مرحوم نوری و بعدش هم حمید رستمی درست کرد نه مدیرعامل که ۲ ساله اومده
بابک عباس آبادی
سایت وزین نفت ما یکی از شفاف ترین خبرگزاری های خوب و عالی است.این خبر چیزی جزء تبلیغ برای ربیعی نیست نباید همچین نامه که به اجبار جمع اوری شده و برای امضاء کنندگان سود و منفعت دارد را انتشار داد.لطفا رهبر معظم انقلاب را اطلاعات اشتباه و غلط ندهید
قاسم محمودی
این کار که توسط چتدنفر مدیرانی که رفتن ربیعی بعد از دولت روحانی که منافعشان در خطر است انجام شده است ولی سئوال ما اینجاست چرا مدیریت فقید نفت ما که سالیان سال است ما حمایتش میکنم این خبری که اصلا نه مهم و نه رهبری معظم انقلاب با این چیزها فریب میخورد را مننشر کرده است
حسام شهرودی
سایت عدالت محور نفت ما لطفا نظرات را اگر هست منتشر کنید مثل همیشه.
سلامت و موفق باشید
حسن
خیلی هم خوب کاری کردید نامه نوشتید برای آقای ربیعی.آدم خوبیه
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی