کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در 3 ماه نخست سال 1400 محقق شد؛

رشد7 درصدی تولید محصولات پتروشیمی

6 تير 1400 ساعت 11:45

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع های پتروشیمی در 3 ماه نخست سال جاری به 16.3میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد7 درصدی را به ثبت رساند.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید جلال میرهاشمی  اظهارکرد: با اقدام های انجام شده و تامین پایدار خوراک در سال جاری میزان تولید انواع محصولات درمجتمع های پتروشیمی افزایش یافته است و ضمن تامین حداکثری بازارهای داخلی برنامه صادرات نیز محقق شده است.
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید براین که صنعت پتروشیمی ایران به عنوان یکی از صنایع مادر و از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است گفت: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات ، تامین خوراک صنایع داخلی و همچنین ارتقاء ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت است.
میرهاشمی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، رشد و جهش تولید صنعت پتروشیمی ایران هدف گذاری شده است گفت: تمامی شرایط و زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه اندازی و بهره برداری طرح های جدید، با اقدام های انجام شده امسال نیز از ظرفیت های خالی تولید برخی از مجتمع های موجود نیز استفاده خواهد شد.

منبع: نیپنا 


کد مطلب: 136589

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/136589/رشد7-درصدی-تولید-محصولات-پتروشیمی

نفت ما
  https://www.naftema.com