۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۳۶۵۸۹
در ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۰ محقق شد؛

رشد۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید مجتمع های پتروشیمی در ۳ ماه نخست سال جاری به ۱۶.۳میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد۷ درصدی را به ثبت رساند.
رشد۷ درصدی تولید محصولات پتروشیمی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سید جلال میرهاشمی  اظهارکرد: با اقدام های انجام شده و تامین پایدار خوراک در سال جاری میزان تولید انواع محصولات درمجتمع های پتروشیمی افزایش یافته است و ضمن تامین حداکثری بازارهای داخلی برنامه صادرات نیز محقق شده است.
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید براین که صنعت پتروشیمی ایران به عنوان یکی از صنایع مادر و از مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است گفت: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع در محصولات ، تامین خوراک صنایع داخلی و همچنین ارتقاء ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت است.
میرهاشمی با بیان این که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، رشد و جهش تولید صنعت پتروشیمی ایران هدف گذاری شده است گفت: تمامی شرایط و زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه اندازی و بهره برداری طرح های جدید، با اقدام های انجام شده امسال نیز از ظرفیت های خالی تولید برخی از مجتمع های موجود نیز استفاده خواهد شد.

منبع: نیپنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی