کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز واكسيناسيون كرونا در پتروشيمي شيراز 

8 شهريور 1400 ساعت 13:32

با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی اقشار مختلف مردم کشور و به ویژه کارکنان مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی در کنترل و مهار بیماری کرونا، شركت پتروشيمي شيراز نیز همراه با اقدامات متنوع بهداشتی و واکسیناسیون گروه های پرخطر، در اقدامی جدید و فراگیر از روز دوشنبه 8 شهریور ماه جاری واکسیناسیون عمومی کارکنان خود در مقابل بیماری کرونا را آغاز کرد.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این اقدام با پیگیری دكتر امرائي مدیر عامل شرکت پتروشیمی شيراز، واحد ایمنی و بهداشت شرکت ( HSE) و با هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شيراز و بهداشت صنعت نفت انجام گرفت، با پی گیری های صورت گرفته و باتوجه به اینکه این واحد صنعتی از مراکز پرخطر محسوب می شود ، سهمیه ای به کارکنان شركت پتروشيمي شيراز همچون سایر صنایع اختصاص یافت و از امروز 8 شهریورماه ، واکسیناسیون کلیه کارکنان آغاز گردید تا این تلاشگران با آرامش خاطر در محل کار حاضر شوند .
در مرحله اول ،  تزریق واکسن کوئید۱۹ شامل تمام افرادی است که در داخل مجتمع پتروشیمی شيراز فعالیت دارند اعم از نيروهاي رسمي ، قراردادي و پيمانكار كه محدوديت سني وجود ندارد . مرحله دوم این واکسیناسیون نیز مطابق با زمان مقرر اعلام و انجام خواهد شد .






کد مطلب: 138767

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/138767/آغاز-واكسيناسيون-كرونا-در-پتروشيمي-شيراز

نفت ما
  https://www.naftema.com