۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۱۳۸۷۶۷

آغاز واكسيناسيون كرونا در پتروشيمي شيراز 

با توجه به اهمیت واکسیناسیون عمومی اقشار مختلف مردم کشور و به ویژه کارکنان مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی در کنترل و مهار بیماری کرونا، شركت پتروشيمي شيراز نیز همراه با اقدامات متنوع بهداشتی و واکسیناسیون گروه های پرخطر، در اقدامی جدید و فراگیر از روز دوشنبه ۸ شهریور ماه جاری واکسیناسیون عمومی کارکنان خود در مقابل بیماری کرونا را آغاز کرد.
آغاز واكسيناسيون كرونا در پتروشيمي شيراز 
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این اقدام با پیگیری دكتر امرائي مدیر عامل شرکت پتروشیمی شيراز، واحد ایمنی و بهداشت شرکت ( HSE) و با هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی شيراز و بهداشت صنعت نفت انجام گرفت، با پی گیری های صورت گرفته و باتوجه به اینکه این واحد صنعتی از مراکز پرخطر محسوب می شود ، سهمیه ای به کارکنان شركت پتروشيمي شيراز همچون سایر صنایع اختصاص یافت و از امروز 8 شهریورماه ، واکسیناسیون کلیه کارکنان آغاز گردید تا این تلاشگران با آرامش خاطر در محل کار حاضر شوند .
در مرحله اول ،  تزریق واکسن کوئید۱۹ شامل تمام افرادی است که در داخل مجتمع پتروشیمی شيراز فعالیت دارند اعم از نيروهاي رسمي ، قراردادي و پيمانكار كه محدوديت سني وجود ندارد . مرحله دوم این واکسیناسیون نیز مطابق با زمان مقرر اعلام و انجام خواهد شد .





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


لطفاً همه را واکسن بزنید رسمی ارکان ثالث
چقدر برای پتروشیمی شیراز تبلیغ می کنید!!!!!!!!همه جا واکسن زده اند کل پتروشبمی ها،اتفاقا شیراز دور شروع کرده
امیر
سلام خدمت شما و خسته نباشید.ضمن عرض تشکر بابت پیگیری و انجام واکسیناسیون هر چند دیر.
لطفا در مورد واکسن گزینشی عمل نکنید.تعدادی از دوستان تمایل به استفاده از نوع خاصی از واکسن رو داشتن که متاسفانه اعلام شد که موجودی تزریق شده وای با کمال تاسف مشاهده شد که پس از اعلام عدم موجودی باز از همون واکسن به یک عده دیگه تزریق شده.
من الله توفیق