کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

17 مهر 1400 ساعت 11:28

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک سال گذشته در خراسان‌جنوبی کشف شده است.


 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سردار ناصر فرشید صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم یک نعمت الهی است، بیان‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند که نیروی انتظامی یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و ما باید این فرصت را در راستای خدمت‌رسانی قدر بدانیم.
سردار فرشید با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدال با ارزش مجاهد فی سبیل الله را به نیروی انتظامی داده‌اند، گفت: خرسندیم که از نقطه صفر مرزی توسط ایثارگران مرزبانی تا عمق شهرها در راستای ارتقاء امنیت گام برداریم.
وی اظهار کرد: افتخار داریم که در کنار مأموریت‌های تعریف شده در حوزه فعالیت‌های تعریف نشده چون مقابله با ویروس کرونا در کنار سایر ادارات و نهادهای مربوطه قدم برداریم.
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا امروز توانسته‌ایم بیش از ۷۲ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط، هشت هزار و ۶۰۰ قاچاقچی را دستگیر کرده و همچنین ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف کنیم.
سردار فرشید با اشاره به اینکه در بحث مقابله با قاچاق کالا نیز دو هزار و ۷۰۰ قاچاقچی کالا را در بازه زمانی یک سال گذشته دستگیر کرده‌ایم، یادآور شد: در بحث خدمت رسانی به مردم نیز در کنار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای و سلبی می‌توان به صدور پنج هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه و ۱۳ هزار و ۷۰۰ گواهینامه در خراسان‌جنوبی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی تصادفات با چهار هزار و ۳۰۰ مجروح و ۲۳۴ نفر فوتی در محورهای مواصلاتی و شهرها در خراسان‌جنوبی هستیم، بیان‌کرد: به طور متوسط روزانه بیش از دو هزار و ۳۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در خراسان جنوبی می‌شود.
فرمانده انتظامی یادآور شد: سه هزار و ۴۰۰ نفر سارق را در یک سال گذشته در خراسان‌جنوبی دستگیر کرده‌ایم و بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها نیز کشف شده است.
سردار فرشید افزود: امیدواریم بتوانیم اعتمادی که در مردم به دست آورده‌ایم با خدمت‌رسانی بیشتر حفظ کنیم.


کد مطلب: 140001

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/140001/کشف۵۸-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-خراسان-جنوبی

نفت ما
  https://www.naftema.com