۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۴۰۰۰۱

کشف۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک سال گذشته در خراسان‌جنوبی کشف شده است.
کشف۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سردار ناصر فرشید صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم یک نعمت الهی است، بیان‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند که نیروی انتظامی یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و ما باید این فرصت را در راستای خدمت‌رسانی قدر بدانیم.
سردار فرشید با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدال با ارزش مجاهد فی سبیل الله را به نیروی انتظامی داده‌اند، گفت: خرسندیم که از نقطه صفر مرزی توسط ایثارگران مرزبانی تا عمق شهرها در راستای ارتقاء امنیت گام برداریم.
وی اظهار کرد: افتخار داریم که در کنار مأموریت‌های تعریف شده در حوزه فعالیت‌های تعریف نشده چون مقابله با ویروس کرونا در کنار سایر ادارات و نهادهای مربوطه قدم برداریم.
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا امروز توانسته‌ایم بیش از ۷۲ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط، هشت هزار و ۶۰۰ قاچاقچی را دستگیر کرده و همچنین ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف کنیم.
سردار فرشید با اشاره به اینکه در بحث مقابله با قاچاق کالا نیز دو هزار و ۷۰۰ قاچاقچی کالا را در بازه زمانی یک سال گذشته دستگیر کرده‌ایم، یادآور شد: در بحث خدمت رسانی به مردم نیز در کنار اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای و سلبی می‌توان به صدور پنج هزار و ۳۰۰ جلد گذرنامه و ۱۳ هزار و ۷۰۰ گواهینامه در خراسان‌جنوبی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی تصادفات با چهار هزار و ۳۰۰ مجروح و ۲۳۴ نفر فوتی در محورهای مواصلاتی و شهرها در خراسان‌جنوبی هستیم، بیان‌کرد: به طور متوسط روزانه بیش از دو هزار و ۳۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در خراسان جنوبی می‌شود.
فرمانده انتظامی یادآور شد: سه هزار و ۴۰۰ نفر سارق را در یک سال گذشته در خراسان‌جنوبی دستگیر کرده‌ایم و بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها نیز کشف شده است.
سردار فرشید افزود: امیدواریم بتوانیم اعتمادی که در مردم به دست آورده‌ایم با خدمت‌رسانی بیشتر حفظ کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی