کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماز جمعه تهران این هفته برگزار می‌شود

26 مهر 1400 ساعت 15:59

محسن منصوری از برگزاری نماز جمعه تهران از این هفته خبر داد و گفت: به اعتقاد ما متدینین بیشترین درصد رعایت پروتکل‌ها را اجرا می‌کنند و بایستی با شاخص یکسان در خصوص برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف تصمیم‌گیری شود.


  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران که در سالن جلسات استانداری تهران، در حال برگزاری است، گفت: اصرار من مبنی بر برگزاری جلسه به دلیل اهمیت موضوع بود و یکی از جلسات مهم، ضروری و مستمر جلسه ستاد مقابله با کرونا است.
وی افزود: امروز در کنار وظایف ذاتی استانداری، چند مسئله فوری وجود دارد که یکی از آن‌ها مقابله با کرونا است و مبنای ما نظر کارشناسی متخصصان و سنجش ابعاد مختلف است.
استاندار تهران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل کرونا، خسارت معنوی کرونا به ما بود و به طور مثال در برگزاری نماز جمعه در تهران و مناسبات مختلف دچار خدشه شدیم که البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.
منصوری با بیان اینکه با تصمیم ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه تهران از هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: رهبری انقلاب امروز مراسمات را با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌کنند و کوچکترین سوژه‌ای به دست دشمنان نمی‌دهند. به اعتقاد ما متدینین بیشترین درصد رعایت پروتکل‌ها را اجرا می‌کنند و بایستی با شاخص یکسان در خصوص برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف تصمیم‌گیری شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان، ادامه داد: اصل بر برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تهران با رعایت پروتکل‌ها و بدون راهپیمایی است که بایستی تصمیم نهایی توسط ستاد ملی کرونا اخذ شود که برنامه به صورت غیر راهپیمایی و یا به صورت خودرویی انجام شود.
استاندار تهران در پایان با بیان اینکه همچنان بر اصل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید می‌کنیم، گفت: امروز درباره برگزاری این مراسم‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و اگر شرایط به نحو غیرمنتظره تغییر کرد اعلام می‌شود. جزئیات رعایت پروتکل‌ها نیز ابلاغ خواهد شد.


کد مطلب: 140302

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/140302/نماز-جمعه-تهران-این-هفته-برگزار-می-شود

نفت ما
  https://www.naftema.com