۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۱۴۰۳۰۲

نماز جمعه تهران این هفته برگزار می‌شود

محسن منصوری از برگزاری نماز جمعه تهران از این هفته خبر داد و گفت: به اعتقاد ما متدینین بیشترین درصد رعایت پروتکل‌ها را اجرا می‌کنند و بایستی با شاخص یکسان در خصوص برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف تصمیم‌گیری شود.
نماز جمعه تهران این هفته برگزار می‌شود
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران که در سالن جلسات استانداری تهران، در حال برگزاری است، گفت: اصرار من مبنی بر برگزاری جلسه به دلیل اهمیت موضوع بود و یکی از جلسات مهم، ضروری و مستمر جلسه ستاد مقابله با کرونا است.
وی افزود: امروز در کنار وظایف ذاتی استانداری، چند مسئله فوری وجود دارد که یکی از آن‌ها مقابله با کرونا است و مبنای ما نظر کارشناسی متخصصان و سنجش ابعاد مختلف است.
استاندار تهران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل کرونا، خسارت معنوی کرونا به ما بود و به طور مثال در برگزاری نماز جمعه در تهران و مناسبات مختلف دچار خدشه شدیم که البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.
منصوری با بیان اینکه با تصمیم ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه تهران از هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: رهبری انقلاب امروز مراسمات را با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌کنند و کوچکترین سوژه‌ای به دست دشمنان نمی‌دهند. به اعتقاد ما متدینین بیشترین درصد رعایت پروتکل‌ها را اجرا می‌کنند و بایستی با شاخص یکسان در خصوص برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف تصمیم‌گیری شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان، ادامه داد: اصل بر برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تهران با رعایت پروتکل‌ها و بدون راهپیمایی است که بایستی تصمیم نهایی توسط ستاد ملی کرونا اخذ شود که برنامه به صورت غیر راهپیمایی و یا به صورت خودرویی انجام شود.
استاندار تهران در پایان با بیان اینکه همچنان بر اصل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید می‌کنیم، گفت: امروز درباره برگزاری این مراسم‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و اگر شرایط به نحو غیرمنتظره تغییر کرد اعلام می‌شود. جزئیات رعایت پروتکل‌ها نیز ابلاغ خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی