کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شمس مدیرعامل جدید اویک شد  

5 آبان 1400 ساعت 11:10

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار نفت ما محمد جواد شمس به عنوان مدیر عامل شرکت اویک (شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت) منصوب می شود.


بر این اساس محمد جواد شمس به عنوان مدیرعامل گروه اویک معرفی و جایگزین غلامرضا منوچهری می شود. 
همچنین شنیده های خبرنگار نفت ما حاکیست حسین شهریاری مدیر عامل پیشین هلدینگ نفت و گاز پارسیان به عنوان رییس هیات مدیره اویک معرفی و جایگزین عبدالحسین خاموشی می شود.    
گفته می شود مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید گروه اویک امروز در محل شرکت برگزار خواهد شد.
محمد جواد شمس سابقه مدیرعاملی پتروپارس و فعالیت به عنوان رییس هیات مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران را در کارنامه دارد.
شرکت اویک در سال ۱۳۶۶ توسط شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد و هم‌اکنون اکثریت سهام آن متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت می‌باشد. از پروژه‌های تکمیل شده توسط این شرکت می‌توان به توسعۀ فازهای ۹ و ۱۰ و ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ و ۲۱میدان گازی پارس جنوبی، توسعه میدان نفتی سروش، میدان نفتی نوروز و میدان نفتی آذر، ساخت کارخانه‌های گاز و گازمایع ۱۲۰۰، ۱۳۰۰ ، ۱۵۰۰ و جزیره سیری در خلیج فارس، چندین ایستگاه تقویت فشار گاز ، همچنین توسعه پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان و پالایشگاه اراک اشاره کرد.
این شرکت در زیرمجموعه خود دارای چندین شرکت تخصصی می باشد که هر یک در زمینه های مختلف پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی به ارائه خدمات می پردازند.


کد مطلب: 140577

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/140577/شمس-مدیرعامل-جدید-اویک

نفت ما
  https://www.naftema.com