۷
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۴۰۵۷۷

شمس مدیرعامل جدید اویک شد  

بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار نفت ما محمد جواد شمس به عنوان مدیر عامل شرکت اویک (شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت) منصوب می شود.
شمس مدیرعامل جدید اویک شد  
بر این اساس محمد جواد شمس به عنوان مدیرعامل گروه اویک معرفی و جایگزین غلامرضا منوچهری می شود. 
همچنین شنیده های خبرنگار نفت ما حاکیست حسین شهریاری مدیر عامل پیشین هلدینگ نفت و گاز پارسیان به عنوان رییس هیات مدیره اویک معرفی و جایگزین عبدالحسین خاموشی می شود.    
گفته می شود مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید گروه اویک امروز در محل شرکت برگزار خواهد شد.
محمد جواد شمس سابقه مدیرعاملی پتروپارس و فعالیت به عنوان رییس هیات مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران را در کارنامه دارد.
شرکت اویک در سال ۱۳۶۶ توسط شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد و هم‌اکنون اکثریت سهام آن متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفت می‌باشد. از پروژه‌های تکمیل شده توسط این شرکت می‌توان به توسعۀ فازهای ۹ و ۱۰ و ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ و ۲۱میدان گازی پارس جنوبی، توسعه میدان نفتی سروش، میدان نفتی نوروز و میدان نفتی آذر، ساخت کارخانه‌های گاز و گازمایع ۱۲۰۰، ۱۳۰۰ ، ۱۵۰۰ و جزیره سیری در خلیج فارس، چندین ایستگاه تقویت فشار گاز ، همچنین توسعه پالایشگاه بندرعباس، پالایشگاه اصفهان و پالایشگاه اراک اشاره کرد.
این شرکت در زیرمجموعه خود دارای چندین شرکت تخصصی می باشد که هر یک در زمینه های مختلف پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی به ارائه خدمات می پردازند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ستاد پرچم
شمس بازنشسته است دولت جوان انقلابی چه شد؟؟
آقای بیات
انتخابی افتضاح !
همسان سازی بچه های سایت را پیگیری کنید آقای شمس
محمد پورمند
پیگیری نامه محمد پورمند با کد ملی۴۵۱۹۴۴۸۱۵۸
هیچکس
هیئت مدیره کارنامه شمس رو دیدن و انتخابش کردن؟
انتخاب بسیار افتضاحی
فروزان منبری
با سلام، بنده بدنبال خانواده منوچهر شمس هستم که در شرکت ملی نفت ایران خدمت می کرده است و همینطور پدرم . با تشکر دوشیزه فروزان منبری از کرج
زهرا هویدایی
سلام چطور مهندس ندونسته ونشناخته میتونه یک تیم قوی مهندسی که تجربه زیاد در پروژه های نفتی درسراسر ایران دارند وسواد کافی با تجربه زیاد کنار بزارن جای بسی تامل دارد کسانی که طی چندین سال با سختی های فراوان با پاکی وصداقت تمام برای ایران کارکردن