کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ پتروفرهنگ به موضع‌گیری یک نماینده:

تفاوت است بین بومی‌گرایی و فامیل‌گرایی

24 آبان 1400 ساعت 18:24

روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ نسبت به انتقاد تند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسی احمدی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص برکناری یکی از مدیران هلدینگ پتروفرهنگ پاسخ داد که در زیر می آید:


انتقاد تند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسی احمدی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی نسبت به برکناری یکی از مدیران هلدینگ پتروفرهنگ که  به اجمال به اطلاع ایشان رسیده بود، اسباب تعجب و تاسف فراوان شد.حمایت از به‌کارگیری نیروهای بومی در عین شایسته‌گزینی، از رویه‌های قطعی و ثابت هلدینگ پتروفرهنگ است و سوابق این رویه به راحتی قابل اثبات است. اما تفاوت بزرگی بین بومی‌گرایی با فامیل‌گرایی در انتصابات و واگذاری قراردادها است که متاسفانه این نماینده محترم به آن توجه نکرده‌اند. همچنین است سایر تخلفات قابل اثبات و مستند که امیدواریم با خاتمه این بحث بی‌حاصل، نیازی به پی‌گیری آنها نباشد.
در این پاسخ‌گویی، از حق طبیعی تغییر و تحولات مدیریتی مبتنی بر حقوق ذینفعان در یک هلدینگ اقتصادی که سود آن به فرهنگیان می‌رسد سخن چندانی به میان نیامد، چرا که توجه به رعایت ارزش‌ها در این تغییر و تحول، انتظار اولیه‌ای بود که از این نماینده انقلابی و برادر گرامی‌مان در مجلس شورای اسلامی همواره سراغ داشته‌ایم و کماکان انتظار می‌رود.
در خاتمه به استحضار فرهنگیان گرانقدر عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که مالکان اصلی دارایی‌های هلدینگ پتروفرهنگ هستند و نیز مردم شریف استان بوشهر می‌رساند که رعایت حقوق این عزیزان در تغییر و تحولات اخیر بدون هرگونه مصلحت‌سنجی‌های نا موجه، محور اصلی تصمیم‌گیری‌ها بوده است و به رغم پیش‌بینی این گونه حاشیه‌سازی‌ها و دریافت تهدیدهای متعدد قبلی، بر آنچه صلاح ذینفعان، رعایت حقوق همه بومیان منطقه و نه عده‌ای خاص، ارزش‌مداری و انجام تکلیف امانتداری است، پای فشردیم.


کد مطلب: 141177

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/141177/تفاوت-بین-بومی-گرایی-فامیل-گرایی

نفت ما
  https://www.naftema.com