کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختصاصی”نفت ما”

کارکنان پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکتها باید سریعا استعفا دهند/متخلفین به دادگاه معرفی می شوند

22 فروردين 1401 ساعت 10:04

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشنامه ایی خواستار استعفا یا برکناری فوری کارکنان و مدیران پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکتهای پتروشیمی شد.


به گزارش خبرنگار نفت ما، شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشنامه ایی تحت عنوان موضوع : “عضویت در هیات مدیره “ به حراست های شرکتهای پتروشیمی با توجه به بخشنامه های قبلی خواستار پایان کار فوری کارکنان و مدیران عضو هیات مدیره یا تحت هر عنوانی که به موجب آن دریافتی از شرکتها دارند شد.
همچنین یک مقام آگاه در نهادهای نظارتی وزارت نفت گفت: بر اساس اصل ۱۴۱ قانون اساسی نیز کارمندان دولت نمی توانند بیش از یک شغل داشته باشند و داشتن هر نوع شغل دیگر در موسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آن متعلق به دولت یا موسسات عمومی است و هیات مدیره شرکتها ممنوع می باشد.
وی تاکید کرد: بخشنامه جدید معاون وزیر نفت در پتروشیمی تاکید بر این موضوع است و احتمالا تخلف یا نقض قانونی صورت گرفته که مجبور شده اند مجددا بخشنامه بدهند.
این مقام نهاد نظارتی تاکید کرد:  ما فوق این افراد و کسانی که حکم صادر کرده و حکم دریافت کرده اند متخلف محسوب و به دادگاه معرفی می شوند.


کد مطلب: 145200

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/145200/کارکنان-پتروشیمی-عضو-هیات-مدیره-شرکتها-باید-سریعا-استعفا-دهند-متخلفین-دادگاه-معرفی-می-شوند

نفت ما
  https://www.naftema.com