۸
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۴۵۲۰۰
اختصاصی”نفت ما”

کارکنان پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکتها باید سریعا استعفا دهند/متخلفین به دادگاه معرفی می شوند

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشنامه ایی خواستار استعفا یا برکناری فوری کارکنان و مدیران پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکتهای پتروشیمی شد.
کارکنان پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکتها باید سریعا استعفا دهند/متخلفین به دادگاه معرفی می شوند
به گزارش خبرنگار نفت ما، شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشنامه ایی تحت عنوان موضوع : “عضویت در هیات مدیره “ به حراست های شرکتهای پتروشیمی با توجه به بخشنامه های قبلی خواستار پایان کار فوری کارکنان و مدیران عضو هیات مدیره یا تحت هر عنوانی که به موجب آن دریافتی از شرکتها دارند شد.
همچنین یک مقام آگاه در نهادهای نظارتی وزارت نفت گفت: بر اساس اصل ۱۴۱ قانون اساسی نیز کارمندان دولت نمی توانند بیش از یک شغل داشته باشند و داشتن هر نوع شغل دیگر در موسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آن متعلق به دولت یا موسسات عمومی است و هیات مدیره شرکتها ممنوع می باشد.
وی تاکید کرد: بخشنامه جدید معاون وزیر نفت در پتروشیمی تاکید بر این موضوع است و احتمالا تخلف یا نقض قانونی صورت گرفته که مجبور شده اند مجددا بخشنامه بدهند.
این مقام نهاد نظارتی تاکید کرد:  ما فوق این افراد و کسانی که حکم صادر کرده و حکم دریافت کرده اند متخلف محسوب و به دادگاه معرفی می شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اوه اوه
چه شود پتروشیمی شازند!!
شامل خصولتی‌ها هم میشه یا فقط دولتی ها؟
محمود
خیلی عالی است .دوران حماقت زنگ و ربیعی که در هلدینگ هر کاری که غیر قانونی بود کردند.لطفا پاکسازی کنید افراد منتصب در دوران زنگنه و ربیعی
ایول ، مخازن سبز مدیر عاملش عوض میشه
مسعود
لطفا نتیجه اقدامات را مرتبا اعلام فرمایید .افرادی که صرفا برا اساس روابط عضو هیات مدیره شده اند و کفایت ندارند. پست فطرتی مثل زنگنه که سکاندر سالها وزارت بود و غیر خودش و ایادی را قبول نداشت
خبر خوبی است .پاکسازی را هرچه سریعتر شدو کنید